Kommunikativ support/informatör

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-01-28

Företaget
Företaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Rollen som kommunikativ support/informatör är placerad i Kista.

Du arbetar tillsammans i en grupp som består av 5 andra personer. Tillsammans säkerställer ni dygnet runt bemanning på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikation kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade. För att därefter kommunicera ut det till berörda kunderna. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och gruppen äger ansvaret att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Tjänsten är på heltid och du är schemalag i enlighet med befintligt roterande schema. Det innebär att du arbetar både dag- och nattpass.

Dina arbetsuppgifter
Du arbetar tillsammans i en grupp som består av 5 andra personer. Tillsammans säkerställer ni dygnet runt bemanning på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikation kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade. För att därefter kommunicera ut det till berörda kunderna. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och gruppen äger ansvaret att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Tjänsten är på heltid och du är schemalag i enlighet med befintligt roterande schema. Det innebär att du arbetar både dag- och nattpass.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Tekniskt intresse
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• Erfarenhet av telekombranschen (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är kommunikativ, öppen och social. Därtill är du ambitiös, driven och nyfiken. Då rollen kräver hög grad av kommunikation söker vi dig som är orädd i att kontakta andra via telefon och mail.

Övrig information:

Start: Omgående, enligt överenskommelse
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, telekom

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2146310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: