Kommunikativ Administratör till spännande Göteborgsbolag!

Needo Recruitment West AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Needo Recruitment West AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Borås eller i hela Sverige

Trivs du väl med administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du får energi i mötet med människor? Vill du vara med på en spännande företagsresa med engagerade kollegor och ledare? Är du typisk en lagspelare som vill vara del av ett sammansvetsat team med hög teamkänsla? Då är rollen som Administratör rollen för dig!

Om vår Kund
Företaget säljer digitala tjänster och är ett Göteborgsbaserat bolag med nyrenoverat kontor beläget i centrala Göteborg. I dagsläget består företaget av 26 anställda.

Om tjänsten som Administratör
I rollen som Administratör blir du del av ett entreprenörsdrivet bolag med hög framåtanda! Du ingår i ett team om tre personer där ni tillsammans ansvarar löpande för bolagets service och administration. Dina arbetsuppgifter består således av administrativa uppgifter i form av orderhantering, fakturering och dokumentation där du säkerställer kvalitet genom hela flödet. Du ansvarar även tillsammans med dina kollegor för företagets växeltelefon där du tar emot inkommande samtal och ger bolagets kunder förstklassig service.

Vidare samarbetar du också tätt med övriga funktioner inom organisationen och blir en viktig pusselbit i att förbättra och effektivisera företagets arbetsprocesser. Det nyrenoverade kontoret befinner sig på en central adress i Göteborg där teamet präglas av hög laganda och samarbete!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Löpande orderhantering, fakturering samt övrig dokumentation.
Ta emot inkommande samtal från kunder och leverera förstklassig service!
Samarbeta tätt med ditt team samt övriga funktioner inom organisationen där ni tillsammans arbetar för att förbättra och effektivisera företagets arbetsprocesser.

Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och har tidigare arbetslivserfarenhet av roller där du arbetat koordinerande. Vi ser även att du har erfarenhet av att arbetat kundnära med flera kontaktytor internt och externt, med fördel inom kundsupport, butik och/eller reception. Du är van vid att navigera i affärssystem och besitter en god datorvana. Vidare har du flytande språkkunskaper i svenska samt goda språkkunskaper i engelska.

Som person är du en engagerad lagspelare som trivs väl i varierande vardag. Du har ett strukturerat förhållningssätt där du besitter förmågan att inta ett helhetsperspektiv samtidigt som du värnar om detaljer. Då rollen innebär flera kontaktytor både internt och externt är du kommunikativ och får energi av mötet med människor. Vidare ser vi också att du trivs väl med problemlösning på dagligs basis.

Viktigt för tjänsten är: Minst gymnasial utbildning.
Tidigare arbetslivserfarenhet av kundrelaterade och koordinerande roller, med fördel inom kundsupport, butik och/eller reception.
Att du är en engagerad lagspelare som är van att arbeta strukturerat samt får energi i mötet med människor.
God datorvana samt erfarenhet av att navigera i system.
Flytande språkkunskaper i svenska samt goda språkkunskaper i engelska.

Meriterande för tjänsten är: Eftergymnasial utbildning inom administration från högskola/yrkeshögskola alternativt utbildning som kan bedömas likvärdigt.
Tidigare arbetslivserfarenhet som administratör, där du arbetat med fakturering och orderhantering.

Kundens erbjudande
Hos kunden blir du del av ett högpresterande och kreativt team med stark laganda och som har roligt tillsammans! Kontoret är beläget i centrala Göteborg där du sitter i nyrenoverande lokaler och blir del av en familjär kultur. För att skapa god team-känsla hittar bolaget på kontinuerliga aktiviteter i form av work-shops, resor samt har klassiska aw:s - receptet för att skapa Work-Life-Balance.

Publiceringsdatum
2024-02-13

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid, finns också möjlighet till deltidsarbete.
Placering: Centrala Göteborg.
Lön: Enligt överenskommelse.

Låter rollen som Administratör intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper i rekryteringsprocessen och vi ser fram emot att prata med just dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Needo Recruitment West AB (org.nr 559218-3940)

Arbetsplats
Needo

Kontakt
Frida Bengtsson
frida@needo.se

Jobbnummer
8468149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Needo Recruitment West AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Needo Recruitment West AB: