KMA Administratör till Waterlogic

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-31

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Waterlogic.

Om företaget
Waterlogic är en del av den internationella Culligan-koncernen med huvudkontor i Chicago, USA. De nordiska bolagen består av Waterlogic-bolagen samt PureWater-bolagen i Sverige, Norge, Danmark och Finland samt de svenska bolagen Escowa AB och Svensk Storköksservice AB. Totalt sysselsätter bolagen ca 300 personer och är verksamma inom nischen drickvattenlösningar till arbetsplatser och restauranger respektive service och försäljning av utrustning till kommersiella storkök.

Waterlogic Nordic har en mycket solid och långsiktigt ägare och spelar en viktig del av den världsomspännande koncernen. Den totala omsättningen i Norden är ca 7o0MSEK med en omfattande plan att fortsätta växa både organiskt och via förvärv.

Företaget erbjuder en spännande arbetsplats där du får variation och utmaningar i en trygg och inkluderande arbetsplats. Du får en chans att forma och växa med rollen utifrån dina ambitioner att utvecklas. Waterlogic har goda förmåner såsom friskvård, kollektivavtal, goda semesterförmåner och flexibla arbetstider. Du arbetar till viss del på plats på kontoret i Vallentuna, till viss del hemifrån då de antagit en flexibel arbetsplatslösning.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som KMA - administratör ansvarar du för administration och koordinering kring det som rör avvikelsehantering, kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Du är den som ger support till organisationen rörande hur processer och system fungerar, men bistår också med stöd i utredning av ärenden där något avviker. Du sköter dokumentering och uppföljning av avfallshantering, säkerhetsinstruktioner och processbeskrivningar samt rapportering av nyckeltal.

Du verkar på nordisk nivå och behöver vara bekväm i att sköta kontakt med leverantörer, produktionspersonal eller andra funktioner som kan sitta på information som behövs och har i detta en förståelse för de nordiska språken. Du rapporterar till KMA - chef som sitter i Trollhättan men som även arbetar i Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvar för utbildning i systemprocesser och utredning av ärenden
• Sammanställa informationsmaterial kring KMA för kommunikation till organisationen, myndigheter eller extern partner.
• Skriva och uppdatera arbetsbeskrivningar och rutiner.
• Stötta chefer i arbetet med skyddsronder, riskbedömningar och tillbuds- och olycksrapportering
• Säkerställa att lagar och föreskrifter inom arbetsmiljö är tydliga, lättförståeliga och efterlevs i bolaget.
• Uppdatering av dokument/mallar, avvikelse-/tillbudshantering samt att bearbeta förbättringsförslag.

Du får stora möjligheter att lära dig om dessa frågor inom en internationell miljö och få den bästa skolan tillgänglig inom en växande koncern!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Relevant erfarenhet alternativt en utbildning på YH/KY eller högskolenivå inom relevant område, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
• Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska. Du har god förståelse för de nordiska språken
• God kunskap i Office-paketet
• Intresserad av hållbarhetsfrågor
• Meriterande med erfarenhet i en liknande roll, med intresse för administrativa uppgifter

Vi tror att du som söker har ett stort intresse för KMA-frågor, har en färsk utbildning inom ämnet och gillar att jobba administrativt. Du är noggrann och strukturerad, gör alltid ditt bästa för att leverera med god kvalitet. Du är en kommunikativ person som inte har några problem med att ta kontakt med såväl interna och externa samarbetspartners för att nå organisationens gemensamma mål. Du är i detta öppen och nyfiken person som lätt kommer överens med andra människor. Du drivs av att ta egna initiativ, komma med förslag och idéer till en arbetsgivare, som ger både dig själv och arbetsplatsen chans att utvecklas!

Då koncernen är i ständig utveckling bör du trivas i en föränderlig miljö, där du på ett flexibelt sätt anpassar dig till nya omständigheter och arbetsuppgifter.
Du som söker är en miljömedveten och där samhällsfrågor är i fokus!

Övrig information:

Start: Maj 2023
Plats: Vallentuna / med chans till viss distansarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Stina Wejéus
stina.wejeus@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7610527

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: