Key accout manager - Caller

Paysalary Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Paysalary Sverige AB i Stockholm

Vi letar efter drivna kandidater att vara en del av vårat Stockholmskontor. Heltidstjänst, 40 timmar per vecka. 20 000 kr + 5000 kr bonus per månad.
En stor del av arbetstiden kommer handla om kommunikation så det är viktigt att du är social och kan handskas med olika typer av människor.

Jobbansvar och kvaliteter:
• Ringa och filtrera potentiella medarbetare som passar vår profil.
• Förklara processen och passande jobb
• En självsäker entusiastisk personlighet
• Resultdriven personlighet
• Bra kommunikatör

Om detta passar in med dig, tveka inte att kontakta oss för en omedelbar start.

• En självsäker entusiastisk personlighet
• Resultdriven personlighet
• Bra kommunikatör

Om detta passar in med dig, tveka inte att kontakta oss för en omedelbar start.

Belägen i Norrmalm, Stockholm. Ung startup-miljö med internationella möjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Normal arbetstid

Publiceringsdatum
2017-12-04

Ersättning
20 000 kr plus 5000 kr beroende på hur målen uppfylls.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Ange följande referens när du ansöker: Key accout manager

Kontakt
Carl Heintz carl.heintz@jobandtalent.com 000

Företag
Paysalary Sverige AB

Adress
Paysalary Sverige AB
Älvsjö Stationsgata 14
12531 Älvsjö

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3836988

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Paysalary Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Paysalary Sverige AB: