Key Account Manager av applikationer inom vård & omsorg - Worq I Sverige AB - Säljarjobb i Malmö
Key Account Manager av applikationer inom vård & omsorg
Worq I Sverige AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Worq I Sverige AB i Malmö

Som KAM på IntraPhone lägger du stort fokus på att tillgodose kundens behov och hitta rätt lösning för just dem, vilket innebär att en stor del av arbetet sker på plats ute hos kunderna. Din främsta uppgift är självklart att sälja in applikationerna men även att vara tillgänglig för frågor om tjänsterna man erbjuder. Den huvudsakliga kundgruppen består av kommuner runt om i Sverige där du kommer ha löpande kontakt med både verksamhetschefer och enhetschefer. Du kommer ha det yttersta ansvaret för kundrelationen, men självklart med stöttning från både Bid Manager och övriga kollegor i bolaget.

Kreativ, initiativtagande och energirik - Är det egenskaper som passar in på dig? Är du dessutom en riktigt bra säljare med erfarenheter från vård- och omsorgsbranschen? Då är det kanske du som är IntraPhones nästa KAM!

Om IntraPhone

Sedan 2001 är IntraPhone en ledande aktör på den svenska marknaden avseende IT-lösningar och mobilapplikationer för äldreomsorgen. Man erbjuder enkla och flexibla mobila lösningar för hemtjänsten, allt ifrån registrering, planering och uppföljning till digitala lås. Samtliga av deras tjänster hjälper till att kvalitetssäkra, ge trygghet och effektivisera verksamheten så att kunderna får mer tid för omsorg.

På kontoret i centrala Malmö arbetar ca 20 medarbetare som tillsammans utvecklar och förmedlar applikationer i absoluta framkant.

Publiceringsdatum
2017-11-22

Kvalifikationer
För tjänsten söker vi dig som är drivande och tar egna initiativ för att driva säljprocesserna framåt. Du är en person med mycket energi och som alltid ser till att leverera på topp. Vidare söker vi dig som:

* Har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna inom offentlig sektor.
* Har förståelse och/eller erfarenhet av offentlig upphandling.
* Har arbetat inom segmentet vård och omsorg.
* Är strukturerad och gör en ordentlig behovsanalys för varje kund.
* Är förtroendeingivande och relationsskapande.
* Är nytänkande och lösningsorienterad.
* Behärskar svenska i tal och i skrift.
* Har B-körkort.

Villkor och lön

Du inleder självklart din anställning med en utbildning i företagets tjänster. Du arbetar kontorstider men med frihet under ansvar. Eftersom du har kunder i hela Sverige kan du räkna med ca 5-10 övernattningar per månad.

Du erbjuds en god fast grundlön + provision. Övriga förmåner innefattar tjänstebil, friskvårdsbidrag etc.

Worq är ett rekryteringsbolag som har specialiserat sig på alla typer av säljtjänster, därför är vi också bäst på att tillsätta säljare, så är det! Det kan vara innesäljare, fältsäljare, Key Account Managers, försäljningschefer, kort och gott allt inom försäljning - vi löser det!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Richard Lindroth 010-4952540

Företag
WORQ I SVERIGE AB

Adress
WORQ I SVERIGE AB
Baltzarsgatan 14A
21136 Malmö

Kontorsadress
Baltzarsgatan 14A

Jobbnummer
3817656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Worq I Sverige AB: