Key Account Manager - Fakturabörsen, Stockholm

Future Management AB / Säljarjobb / Stockholm
2013-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Key Account Manager - Fakturabörsen, Stockholm" (publicerad 2013-03-14) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Future Management AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Fakturabörsen är Sveriges och Europas första webbaserade auktionsmarknad för fakturaköp/factoring och lanserades under våren 2011. Vårt mål är att fundamentalt förändra den oligopol-situationen som factoringbranschen befinner sig i, genom att hjälpa små- och medelstora företag i behov av likviditet att sälja sina fakturor till högstbjudande köpare. Vi kan efter över 1 års verksamhetstid konstatera att vi sänker factoringskostnaderna med i genomsnitt 30 % p.a. jämfört med traditionell factoring. Fakturabörsen tar avstånd från traditionella factoringbolag som förknippas med dyra kostnader, oförmånliga villkor och oetiska indrivningsmetoder och tillåter enbart professionella finansiella aktörer så som institutionella investerare, hedgefonder och investmentbolag som köpare.

Key Account Manager - Fakturabörsen, Stockholm

Publiceringsdatum
2013-02-08

Arbetsuppgifter
Fakturabörsen är en säljdriven och målmedveten organisation och din roll som Key Account Manager är därför ytterst viktig inom vår organisation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att bearbeta både inkommande leads och genomföra utgående nyförsäljning främst via telefon och personliga möten. Då vi precis håller på att bygga upp vår försäljningsavdelning kommer du att jobba tillsammans med vår VD och kunna vara delaktig i förslag och beslut som rör försäljningsprocesserna.

Arbetsmoment för dig som KAM innefattar bl.a. följande:

• Bearbeta inkommande leads
• Nykundsrekrytering
• Personlig försäljning
• Prospektering och selektering
• Rapportering och uppföljning

Då vi är en entreprenörlig organisation tycker vi om dig som är ambitiös, driven och kan komma med egna förslag och idéer. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter inom företaget.

ERFARENHET
Vi söker dig som har ca. 2 - 4 års erfarenhet från försäljning. Det är en stor fördel om du jobbat med försäljning av factoringtjänster eller andra finansiella produkter tidigare. Du är driven, självgående och sätter höga mål för dina egna prestationer. Du är villig att lära dig och tar ansvar för dagliga arbetsmoment samtidigt som du har förmågan att komma med egna idéer. Du är energisk och visar ett stort engagemang för både kunder och kollegor. Du förstår vikten av relationsskapande och affärsmässighet i ditt dagliga arbete. Du talar och skriver svenska flytande. Det är en
fördel om du har körkort.

ARBETSPLATS
Du utgår från företagets kontor som är beläget i moderna lokaler i centrala
Stockholm.

RAPPORTERING
Du rapporterar till Verkställande Direktör.

ERSÄTTNING
Du erhåller en marknadsmässig grundlön samt provision baserat på
försäljningsresultat. Standard pension etc.

För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida www.futuremanagement.se

Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Johan Iggbom på Future Management, 0725-766 198.

Vi hanterar inga ansökningar via post eller e-post.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Hjertonsson 0707-911 298

Företag
Future Management AB

Adress
Future Management AB
Sibyllegatan 30
11443 Stockholm

Jobbnummer
1461918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Future Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Future Management AB: