Jurist - Svalövs kommun, Svalövs kommun, Administration - Juristjobb i Svalöv
Jurist
Svalövs kommun, Svalövs kommun, Administration / Juristjobb / Svalöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla juristjobb i Svalöv, Kävlinge, Landskrona, Eslöv
Visa alla jobb hos Svalövs kommun, Svalövs kommun, Administration i Svalöv

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Vi söker en jurist som under ca fyra månader kan hjälpa oss att gå genom och digitalt registrera kommunens fastighetsrättsliga avtal, bl a arrende- och nyttjanderättsavtal. I uppdraget ingår bl a att säkerställa att avtalen är korrekt formulerade, att rätt avtalsparter är angivna, att avtals- och uppsägningstider är korrekta samt att rutiner för fakturering av avtalsförhållandet är upprättade.

Publiceringsdatum
2007-11-30

Kvalifikationer
Du har utbildningsbakgrund från högskola och erfarenhet från fastighetsjuridikens område, mycket stor datorvana och ett effektivt och serviceinriktat arbetssätt. Noggrannhet och ordningssinne är förutsättningar för ett professionellt genomförande av arbetsuppgifterna. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Anställningstyp/arbetstider
Allmän visstidsanställning (Snarast - 2008-04-30)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid

Kontakt
Michael Andersson, Administrativ chef , 0418-47 50 25, 0709-47 50 25, michael.andersson@svalov.se
Anne Zeift, Kommunjurist , 0418-47 50 22, anne.zeift@svalov.se
Fackliga kontaktpersoner nås via kommunens växel , 0418-47 50 00

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.offentligajobb.se/cv/cv/default.aspx?oj=true&EmployerAddID=105519

Sista ansökningsdag 2008-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 75/07

Företag
Svalövs kommun, Svalövs kommun, Administration
Herrevadsgatan 10
26880 Svalöv
Mer information på www.svalov.se

Jobbnummer
67483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svalövs kommun, Svalövs kommun, Administration: