Junior universitetslektor i pedagogik

Linköpings universitet / Högskolejobb / Linköping
2013-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior universitetslektor i pedagogik" (publicerad 2014-10-29) ⬅️


Visa alla högskolejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Linköpings universitet i Linköping, Finspång, Motala, Norrköping, Kinda eller i hela Sverige

Med inriktning mot arbete och arbetsliv och med placering vid institutionen för beteendevetenskap och lärande.

Publiceringsdatum
2013-09-17

Dina arbetsuppgifter
I en lärares arbetsuppgifter får ingå att ha hand om utbildning, forskning eller konstnärligt utvecklingsarbete samt administrativt arbete. Till en lärares uppgifter hör också att följa utvecklingen inom det egna ämnesområdet och den samhällsutveckling i övrigt som har betydelse för arbetet. Innehavare av anställning som junior universitetslektor ska medverka i undervisning inom utbildning på grund- och avancerad nivå.

Läs hela annonsen på vår hemsida:
http://www.liu.se/jobbdb/show.html?5315

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-08
Ange följande referens när du ansöker: Dnr LiU 2013-01234
Ansökan kan skickas till e-postadress: registrator@liu.se

Kontakt
Gisela Eckert, Avdelningschef 013-282144 gisela.eckert@liu.se
Anette Ärlebäck, Sekreterare 013-281092 Anette.Arleback@liu.se

Facklig kontakt
Krzysztof Marciniak, SACO 011-363320 krzysztof.marciniak@liu.se
Gerd Röndahl, OFR/ST 011-363537 gerd.rondahl@liu.se

Företag
Linköpings Universitet

Adress
Linköpings Universitet
58183 LINKÖPING

Kontorsadress
MÄSTER MATTIAS VÄG
LINKÖPING

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 013-281000

Jobbnummer
1655168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Linköpings universitet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Linköpings universitet: