Junior Transportplanerare med känsla för service

SJR / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en engagerad och serviceminded person som vill arbeta i en varierande miljö där den ena dagen inte är den andra lik? I samarbete med vår kund söker vi nu dig som vill ha en koordinerande och ansvarstagande tjänst som Transportplanerare. Vår kund är ett anläggningsföretag verksamt i Göteborg. Företaget präglas av en öppenhet, teamkänsla och framåtdriv. Är du den vi söker? Sök i så fall tjänsten redan idag då den ska tillsättas omgående!

Vad innebär arbetet
I din tjänst som transportledare kommer du att arbeta i team tillsammans med din kollega och ni ansvarar för att planera och samordna transporter. I dina arbetsuppgifter ingår att planera och tillsätta resurser samt fördela arbetet till chaufförerna. Du är chaufförerna behjälplig över telefon samt svarar på frågor och tar emot bokningar från företagets kunder. I arbetet ingår även schemaläggning, fakturering, registervård, rapportering, dokumentation och avvikelsehantering.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av koordinering och service sedan tidigare. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet som transportplanerare utan din personlighet är det viktiga, att du är en eftertänksam, logisk och nyfiken person som gillar att ta ansvar. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel.

Vi tror att du som söker har förmågan att effektivt planera, prioritera och koordinera. Du trivs i en tjänst med där din flexibilitet, ödmjukhet och serviceförmåga kommer väl till användning. Som person är du prestigelös och positiv och du är duktig på kritiskt granskande. Vidare har du en väl utvecklad samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Tjänsten är tänkt att starta under April månad.Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på tel. 031 - 333 54 84 eller på tomas.bogren@sjr.se

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-04-06

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4068012

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: