Junior ekonomiansvarig med HR intresse till CFI Group

serveOffice ab / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2018-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior ekonomiansvarig med HR intresse till CFI Group" (publicerad 2018-02-27) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

CFI Group har i 25 år utmanat och utvecklat affärslösningar inom Customer Asset Management. Med utgångspunkt i kunden som finansiell tillgång hjälper vi företag att skapa tillväxt och öka lönsamheten genom kunddriven affärsutveckling. Våra expertisområden är analys och verksamhetsrådgivning, där vi omvandlar kundinsikter till faktiska åtgärder hos företag. Med kunden i fokus har vi en mission att hjälpa företag bli framgångsrika genom att öka värdet av deras kundrelationer. CFI Group grundades 1989 och huvudkontoret ligger i Ann Arbor, USA. Vi finns representerade i 5 länder. Stockholmskontoret etablerades 1991 och har idag ca 20 medarbetare.

serveOffice har fått i uppdrag att rekrytera en ekonomiansvarig med HR intresse till CFI Group och deras kontor som är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning. Start så snart som möjligt.


Publiceringsdatum
2018-02-20

Dina arbetsuppgifter
I din roll ingår att arbeta med ekonomi och till viss del HR relaterad administration. Du kommer att få möjlighet att växa in i rollen och efterhand ta mer ansvar. Arbetsuppgifgterna består bland annat av:

• Löpande bokföring inkl kund- och leverantörsreskontra
• Moms- och skattedeklarationer
• Månads- och årsbokslut
• Löneadministration
• Övrigt förekommande redovisningsarbete samt administration

Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du är noggrann i ditt arbete, har hög lojalitet och är flexibel. Du bör vara nyfiken och van att arbeta självständigt. Vi söker dig som har en långsiktig plan med ditt arbete och som vill växa in i företaget. Du bör ha visst systemintresse och gilla att vara lite av spindeln i nätet. Du rapporterar till VD. Vi tror att du har en positiv inställning och uppskattar samarbete mellan kollegor, har ett öppet förhållningssätt och lite skinn på näsan.

Du ska ha eftergymnasial utbildning och gärna något års arbetslivserfarenhet. Det är ett plus med kunskap inom arbetsrätt då du har administrativt ansvar över personalfrågor. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Vi erbjuder dig
En arbetsplats som präglas av en lättsam och härlig stämning med högt i tak. Många varierande arbetsuppgifter och goda kamratliga relationer mellan kollegorna. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande eftersom tjänsten ska tillsättas omgående. Frågor kring tjänsten besvaras av Kristina Broman på 070-734 46 65 eller kristina.broman@serveoffice.se

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
3977530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: