Junior Business Manager Till Alten Göteborg

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg, Härryda, Trollhättan, Uddevalla, Grästorp eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en ledarroll med fokus på att utveckla affärer och bygga relationer? Har du dessutom ett stort intresse för IT, teknik eller Life Sciencebranschen? Då har vi jobbet för dig! ALTEN söker efter fler affärsinriktade Juniora Business Managers till vårt huvudkontor i Göteborg.

Som Junior Business Manager kommer du att vara delaktig i att utveckla våra affärer inom IT, teknik eller Life Sciencebranschen. Du blir en del av en avdelning på 15-20 personer där du ingår i ett chefsteam på 5 personer.

Vad gör en Junior Business Manager?

Som Junior Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:

• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.

• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.

• Ledarskap: du kommer så småning om ha personalsvar för din egen konsultgrupp som du själv bygger upp från grunden där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.

Vi söker dig som har en magister- eller masterexamen, gärna inom ramen av något område där vi är verksamma. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning, rekrytering eller ledarskap alternativt om du har arbetat inom IT, teknik eller Life Scienceområdet. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.

Varför ska du välja ALTEN?

Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi har en trevlig arbetsmiljö på kontoret på Lindholmen med härliga kollegor, fräscha lokaler samt tillgång till gym, bastu och gemensamma träningstillfällen. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 1 april. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Fanny Strömberg på fanny.stromberg@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2019-03-05

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4648079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: