Junior Account Manager till Ryska Posten AB

Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
2017-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Account Manager till Ryska Posten AB" (publicerad 2018-01-10) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten AB söker en ny Junior Account Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Sedan starten 1998 har Ryska Posten AB levererat service i Stockholm. Ryska Posten startade som en budfirma men har idag växt till vara ett helserviceföretag med olika grenar inom event, bemanning, skafferi och allt-i-allo. Allt i linje för att kunna erbjuda deras företagskunder den service de behöver. Det har nu öppnats upp en plats i moderbolaget på budsidan.

Anledningen till att de söker en ny Junior Account Manager är på grund av det öppnats upp en plats i deras säljteam. Som Junior Account Manager som är en bred roll kommer du att få arbeta med varierande arbetsuppgifter som att gå på kundmöten, prospektera fram nya kunder, boka möten med nya och befintliga kunder. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag till fredag. Ryska Posten har sitt kontor i ljusa lokaler på Sandhamnsgatan vid Gärdet i Stockholm. Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team om sex personer men du kommer att ha individuella mål. "Vi söker en person som tillför glädje, som gör våra dagar roligare".

Publiceringsdatum
2017-04-12

Arbetsuppgifter
Som Junior Account Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Genomföra möten ute hos kund
• Prospektera nya kunder
• Boka möten med både nykund och befintlig kund

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett etablerat företag och få mer erfarenhet i rollen som Junior Account Manager. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har yrkesmässig erfarenhet av service sedan tidigare
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska som engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat i CRM-system sedan tidigare
• Har erfarenhet inom budbranschen
• Har erfarenhet av att bygga kundrelationer

Som person är du driven, social och energisk. Du är även serviceminded, prestigelös och trivs i en öppen miljö där alla samarbetar med alla och tar hjälp av varandra.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3436927

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: