Jobb inom dansk och norsk kundtjänst till Nordea

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jobb inom dansk och norsk kundtjänst till Nordea" (publicerad 2017-10-02) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nordea söker nu flertalet medarbetare inom kundtjänst i Stockholm som talar danska eller norska

Detta är ett uppdrag inom kundtjänst där du får möjlighet till ett stimulerande arbete med ansvar över att förbättra kundnöjdheten. Vill du bli Nordeas nya servicestjärna och har ett intresse för bank och finans - välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Ett utvecklande uppdrag i internationell miljö. Gedigen utbildning samt kunniga kollegor som stöttar.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som kundservicespecialist hanterar du alla slags serviceärenden samt viss enklare försäljning, både över telefon (inkommande och utgående samtal) och mail. I din roll ska du finnas som stöd för kunden i olika självservicesituationer, och genom detta löpande arbeta för att förbättra och säkerställa kundnöjdheten. Tjänsten innebär vidare frågor om spärrhantering, transaktioner och andra tjänster som banken erbjuder. Vi ser att du i rollen har en hög grad av service, ansvar och sekretess, och det är därför mycket viktigt att du har en professionell inställning och kan ge kundservice av hög kvalitet.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kontoret ligger i fina lokaler i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå minst 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.

Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande samt förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig, analytiskt lagd och kan lätt urskilja mönster och dra slutsatser. Vi ser även att du är samarbetsvillig och har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor.

Vi tror att du har sammanlagt ett par års erfarenhet inom servicerelaterade områden, gärna inom ekonomi, kundtjänst, Backoffice eller liknande. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system och förmågan att uttrycka dig väl på både danska el norska, svenska och engelska i tal och skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-09-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Claudia Ullreich Engmer 0734 34 64 56

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3704309

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: