IT-tekniker / Teknisk support / Onsite / Helpdesk

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att OneCo har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
OneCo är en ledande aktör för tjänster relaterade till el, telekom, elkraft, energi, automatisering och IT. De agerar ofta som länk mellan operatörer. Energibolag, slutanvändare och leverantörer. OneCos vision är att vara förstahandsvalet som servicepartner inom teknisk infrastruktur i Norden. Här arbetar du tillsammans med ett väletablerat tekniskt team med hög kompetens.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du är placerad på en av OneCos kunder centralt i Stockholm. Du ansvarar för kontakten med de internanställda på företaget och bistår med teknisk expertis gällande olika ärenden. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning, både remote och onsite. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar ärenden kopplat till Officepaketet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• 1-2 års relevant erfarenhet
• God kunskap inom Windows 7 & 10, Officepaketet samt Office 365 applikationer, hårdvara samt kringutrustning som skrivare etc, mobila enheter.
• Grundläggande kunskap inom Active Directory, Exchange och Apple OS
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
• B-körkort

För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6602497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: