IT-supporttekniker

Humana Assistans AB / Supportteknikerjobb / Örebro
2018-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-supporttekniker" (publicerad 2018-11-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett arbete med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se

Är du på jakt efter ett spännande jobb där du får kombinera din tekniska IT-kompetens med kundkontakt och härliga kollegor? Just nu söker vi en ny medarbetare till vår IT-avdelning i Örebro!

Publiceringsdatum
2018-06-01

Om tjänsten
Som IT-supporttekniker kommer du att representera Humanas IT-avdelning gentemot verksamhet och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att via telefon, e-post och inkommande ärenden hantera problem och frågeställningar gällande Humanakoncernens IT-plattform och system. Det innebär att med ett högt servicetänk hantera ärenden på ett effektivt och strukturerat sätt.

IT-avdelningen i Örebro består av sex drivna och trevliga kollegor som alla gör sitt yttersta supporta organisationen på bästa sätt. Det är en relativt nyskapad avdelning med stor potential där man möts av en vilja och ambition att utvecklas och tänka nytt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har IT-teknisk utbildning från universitet/högskola samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror du har jobbat med användaradministration i Active Directory och Office 365 sedan tidigare samt har grundläggande kunskaper inom nätverk och är van vid att felsöka datorer och kringutrustning såsom skrivare och mobiltelefoner. Kunskaper inom Windows 7/10, Office 2013 och 2016 och Skype för företag är en förutsättning för att lyckas i rollen.

Kunskaper i norska språket är ett stort plus.

Vi ser det som en självklarhet att du arbetar utifrån Humanas värdeord; engagemang, glädje och ansvar. Service är något du är och står för, både gentemot användare och kollegor. För att lyckas i rollen krävs att du har ett högt servicetänk, en god kommunikationsförmåga och ett professionellt förhållningssätt.

Vi erbjuder

På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur - vi har 15 000 talangfulla medarbetare.

Vi tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger våra medarbetare frihet att vara dem de är. Vi kombinerar en nära relation till våra kunder med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter.

Vi tror på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer - med våra kunder, med våra samhällspartner och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.

Om anställningen

Tjänsten är tillsvidare och inleds med sex månaders provanställning.

Sista ansökningsdag är den 22 juni. Vi hanterar löpande inkommande ansökningar.

Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra Matrigma- och MAP-test.

För frågor gällande tjänsten kontakta Chef IT-servicedesk Michael Sandin via michael.sandin@humana.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Fabriksgatan 22
70143 Örebro

Kontorsadress
Fabriksgatan 22

Jobbnummer
4181860

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: