IT-support till Ricoh

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support till Ricoh" (publicerad 2017-06-25) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-24

Företaget
Bravura söker nu 1st line support till Ricoh som är ett globalt industriledande företag som specialiserar sig på kontorsmarknaden och marknaden för grafisk kommunikation. Ricoh arbetar tillsammans med olika organisationer över hela världen för att modernisera arbetsmiljöer och optimera dokumentflöden. Ricoh erbjuder produkter för bildhantering, industriprodukter, lösningar för nätverkssystem, grafiska kommunikationslösningar, tjänster för dokumenthantering och IT.

Detta är ett heltidupprag med start omgående.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support kommer du agera som navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa klienterna direkt över telefon och mail. Ärendena kan röra både hård- och mjukvara på både laptop och stationära datorer. I vissa fall registrerar du ärendena och ser till att de skickas vidare till 2nd eller 3rd-line, men du ansvarar ändå för återkopplingen till användaren.


Kvalifikationer
• Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som gett god grundförståelse inom IT
• Kunskaper inom Windows OS och nätverk
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Vi ser gärna att du är certifierad i ITIL

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och vill fortsätta att utvecklas och lära dig mer inom området. Du är social, serviceminded och duktig på att kommunicera samt brinner för teknik.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, windows, nätverk, 1st line, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Gloerfelt-Tarp emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3454951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: