IT-support second line till företag inom systemlösningar för e-f
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-03-03FöretagetFöretaget är en global marknadsledande leverantör för automatisering av processer från inköp till betalning. Det grundades 1985 och är idag noterat på Helsingforsbörsen. Företaget har över 1400 anställda varav 55 är anställda i Sverige. På kontoret i Stockholm råder en trevlig stämning där eget engagemang uppmuntras.
Som IT-support arbetar du med teknisk support och problemlösning mot företagets kunder och partners. Du ingår i ett team om sex personer. Ni sitter på andra linan/2nd line. Du ges utmanande och varierande arbetsuppgifter. Du arbetar via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. SLA kraven är höga och det är viktigt att kunna prioritera ärenden rätt och eskalera vid behov. Tredje linan finns inom deras globala service organsation. Tillsammans arbetar ni på kontoret i Stockholm. Teamet präglas av starkt engagemang och lösningsfokus.
Dina arbetsuppgifterSom IT-support arbetar du med teknisk support och problemlösning mot företagets kunder och partners. Du ingår i ett team om sex personer. Ni sitter på andra linan/2nd line. Du ges utmanande och varierande arbetsuppgifter. Du arbetar via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. SLA kraven är höga och det är viktigt att kunna prioritera ärenden rätt och eskalera vid behov. Tredje linan finns inom deras globala service organsation. Tillsammans arbetar ni på kontoret i Stockholm. Teamet präglas av starkt engagemang och lösningsfokus.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom IT
• 1-3 års tidigare erfarenhet av arbete inom en support/helpdesk funktion (alt motsvarande)
• God kännedom om IT infrastruktur
• God kännedom om Databaser, SQL Server
• God kännedom om Microsoft O/S, Server och klienter
• Erfarenhet av e-faktura (meriterande)
• Erfarenhet från företag inom branschen för ekonomisystem eller fakturahantering (meriterande)
• Oracle Databas (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperFör att trivas och lyckas i rollen som IT-support är det viktigt att du är ansvarsfull, hjälpsam och pålitlig. Då du varje dag hamnar i situationer att lösa problem är det viktigt att du har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter. Då det är ett globalt företag bör du ha god förståelse för andra kulturer och ha lätt för att samarbeta med team även utanför Sverige. Det här är rollen för dig som brinner för support och vill utvecklas i din roll!
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT-support, helpdesk, e-faktura, databaser, SQL, server, klienter, Microsoft, Stockholm
Arbetstider och omfattningKonsultuppdrag, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Vannfält-Restorp 08-40024050
karin.vannfalt.restorp@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2189387
Observera att sista ansökningsdag har passerat.