IT support / helpdesk / supporttekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-02

Företaget
Vår kund är en svensk statlig förvaltningsmyndighet som ansvarar för godkännanden och tillsyn av läkemedel, naturläkemedel samt tillsyn av kosmetika och medicintekniska produkter.

Som IT support på myndigheten arbetar du i deras lokaler i Uppsala. Uppdraget är på heltid och löper över cirka sex månader med god chans till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT support har du ett varierat arbete som innefattar flertalet arbetsuppgifter. Du ingår i enheten IT Drift & Support och arbetar i helpdesk. Dina arbetsuppgifter innefattar registrering av ärenden, hjälpa användare på telefon samt på plats, felsökning, installation och leverans av PC och annan IT-utrustning. Du instruerar även nya använder hur de ska gå tillväga.


Kvalifikationer
• Goda kunskaper i Windows 7 och MS Office
• Erfarenhet av installation av datorer
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Flytande i tal och skrift på svenska

För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om IT. Du är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare är du serviceinriktad med god förmåga att lösa problem med hänsyn till användarens behov. Du tar tag i det arbete som måste utföras och gör det med en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Helpdesk, 2nd line, 1st line, Uppsala omgående, teknik, teknologi, kundtjänst, felsökning, IT, nätverk, tekniker, konfigurering, konfigureringar, support, installation

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3943271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: