ISS Mayday söker Kund- och konsultansvarig till vår jourverksamh - ISS Mayday AB - Personaltjänstemannajobb i Stockholm
ISS Mayday söker Kund- och konsultansvarig till vår jourverksamh
ISS Mayday AB / Personaltjänstemannajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla personaltjänstemannajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos ISS Mayday AB i Stockholm

ISS Mayday AB är ett bemanning- och rekryteringsföretag som sedan maj 2006 tillhör ISS Koncernen. Företaget har sedan starten 1992 långa och trogna kundrelationer där vi främst arbetar tillsammans inom områdena ekonomi, marknad, försäljning, administration, IT och telefoni. Vi på ISS Mayday är en samarbetspartner och finns tillhands när kunderna har behov av personaluthyrning, rekrytering eller entreprenad. Tillgänglighet, kunskap och kvalitet är nyckelord inom företaget. Vårt kontor är beläget i Wenner-Gren Center. Vårt mål är att expandera med kontor i ytterligare delar av Sverige under kommande år. ISS Mayday omsätter i dag drygt 50 miljoner kronor.

Som kund- och konsultansvarig på ISS Mayday ska du tillsammans med en kollega driva den dagliga verksamheten kring vår jourverksamhet. Inom jourverksamheten arbetar vi huvudsakligen med korta uppdrag inom främst reception, växel och kundtjänst där vi servar alla våra avtalskunder med backuper och matchar inkomna uppdrag med våra ambulerande konsulter. I rollen ingår också personalansvar för konsulterna, vilket innebär rekrytering, lönesättning och coachning med mera. Arbetet innebär även att vidareutveckla jourverksamheten så att vi ständigt blir effektivare i vårt sätt att arbeta. Du kommer att arbeta med att sälja in jourverksamheten till befintliga och nya kunder.

Kulturen inom organisationen karaktäriseras av ett starkt driv och tydligt affärsmannaskap.

För att lyckas i rollen är det en förutsättning att du är stresstålig och strukturerad samtidigt som du har ett brinnande intresse för kunder, försäljning och viljan att leverera god service. Du måste vara flexibel gällande arbetstider då du schemaläggs mellan 06.45-17.00. Du rapporterar till ISS Maydays uthyrningschef.

Du ska uppfylla följande kvalifikationer:

* ha erfarenhet av försäljning och kundkontakt
* ha erfarenhet av personal- eller teamledaransvar
* ha ett företagsekonomiskt tankesätt

Du bör ha följande personlighetsdrag:

* vara idérik, ansvarstagande, positiv och prestigelös
* vara strukturerad och extremt stresstålig
* kunna skapa merförsäljning hos våra kunder
* vara uthållig och kunna hantera krävande situationer med glimten i ögat.

Vad erbjuder vi dig?

* utvecklingsmöjligheter i ett växande bolag
* prestigelös miljö med högt i tak
* frihet under ansvar
* ett roligt arbete med trevliga kollegor

För att söka tjänsten, gå in på www.mayday.se . Bifoga gärna ett personligt brev samt CV. Vi tar endast emot din ansökan på detta sätt.

Tillträde för tjänsten är 1:a januari och intervjuer kommer sker löpande. Sista ansökningsdag är 28:e november.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Catherine Hässler, ISS Mayday, telefon 08-98 68 68.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2007-11-08

Anställningstyp/arbetstider
Ersättning
Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.competenceplus.com/cplus/mayday/index.do

Sista ansökningsdag 2007-11-28

Företag
ISS Mayday AB
Sveavägen 166
11346 Stockholm
Mer information på www.mayday.se

Jobbnummer
49327

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Mayday AB: