Internationellt researchföretag söker receptionist på deltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Vår kund är ett framgångsrikt internationellt researchföretag med kontor i centrala Stockholm. I rollen som receptionist blir du lite av spindeln i nätet. Du kommer ansvara för receptionen genom att välkomna besökare, serva kunder och medarbetare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänsten är på deltid måndag till torsdag, 08.30 -14:30 samt fredag 08:30-12:30. Fredagens tider kan variera. Tjänsten är perfekt för dig som söker ett långsiktigt deltidsarbete.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-06-27

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Välkomna besökare
• Förbereda inför möten samt att vara behjälplig under möten
• Kontakt med leverantörer och bud
• Administrativa uppgifter som tillexempel hantera följesedlar
• Stödja övriga avdelningar när behov finns
• Ta emot samtal via rörlig växel

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
• Är positiv och lösningsfokuserad
• Är teknikintresserad och har god IT-vana
• Har mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kan arbeta deltid

Det är meriterande om du:

Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

• Lön enligt överenskommelse
• Start 1 september 2017
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

OM RYSKAPOSTEN

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Deltid 50%

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
12350 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3577612

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: