Internationellt Fmcg-Företag Söker En Receptionist På Deltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2017-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Internationellt Fmcg-Företag Söker En Receptionist På Deltid" (publicerad 2018-04-11) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i november och löper tillsvidare. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett ledande FMCG- företag som säljer världskända varor och varumärken. Företaget är känt för sin teamkänsla och sin strävan efter att alltid bli bättre. Kontoret ligger centralt i Stockholm i moderna lokaler. I rollen som receptionist kommer du att ha sedvanliga receptionssysslor så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänsterna är på deltid måndag till fredag, förmiddag och eftermiddag. Tjänsten är perfekt för dig som har en annan sysselsättning och därför söker ett långsiktigt deltidsarbete.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-10-12

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta emot besökare
• Svara på inkommande samtal
• Förbereda inför möten
• Hålla ordning i receptionen
• Allmän assistans åt andra avdelningar på företaget

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
• Är positiv och lösningsfokuserad
• Kan arbeta halvtid

Det är meriterande om du:

• Har erfarenhet av kontorsgöromål

Som person är du serviceinriktad, flexibel och driven. Du är initiativtagande, prestigelös och självgående.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3747830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: