Interimuppdrag - fransktalande Supply Chain Manager till Picard

Proffice Sverige AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Interimuppdrag - fransktalande Supply Chain Manager till Picard
Har du erfarenhet av supply chain, logistik och/eller inköp, goda kunskaper i franska (och engelska) och systemvana? Skulle du dessutom beskriva dig som analytisk, proaktiv och självgående? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för interimuppdrag, en Supply Chain Manager till Picard i Stockholm.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, för omgående start och 4 månader (interrimsuppdrag).

Publiceringsdatum
2016-11-07

Dina arbetsuppgifter
I interimuppdraget som Supply Chain Manager så har du daglig kontakt - förutom med kollegor också - med logistikpartners och centrallager ute i Europa. Du hjälper Picard-butiker i deras orderläggning, har ett övervakande öga på transporter och säkrar servicenivåerna mot nationella lager. Du kommer också;

• räkna på, skapa och följa budgeten för supply chain management.
• följa upp nyckeltal, arbeta med order- och kapacitetsplanering liksom du också verkar för att god hushållning i butik.
• arbeta med den månatliga planeringen för utbud/efterfrågan, inköp- och lagerledning.

Kvalifikationer
Här behöver du;

• minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat flödesbaserat, företrädesvis inom supply chain, logistik och/eller inköp.
• goda färdigheter i ordersystem (exempelvis SAP) och Excel.
• goda kunskaper i både engelska och franska, i såväl tal som skrift.
Som person är du trygg i den erfarenhet du har från supply chain och axlar därför smidigt nya roller. Du ser vad som behöver göras och hur trådarna hänger ihop. Förvisso agerar du proaktivt men känner också vikten av att lägga aktiva prioriteringar när det behövs. I dig har vi någon som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Är du dessutom positiv, självgående och har lätt för att lära nytt så kommer du att bli en uppskattad interimkonsult hos oss.

Vi ser det som plus (men inte krav) om du också kan svenska.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2016-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marlene Solca | marlene.solca@randstad.se [ mailto:marlene.solca@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 200999313
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marlene Solca marlene.solca@randstad.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
3147778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: