Interim Logistik- & Inköpscontroller, tillverkande bolag

Ps Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

PS Partner är kandidaternas rekryteringsbyrå och uppdragsgivarnas partner. Vi tar ett helhetsgrepp om rekrytering, interim och HR-utveckling som gagnar våra kandidater och konsulter lika mycket som våra uppdragsgivare. Målsättningen är enkel - att hitta den perfekta matchningen och därmed få människor och organisationer att växa. Genom långsiktigt och nära partnerskap med både kandidater och uppdragsgivare tar vi hänsyn till fler värden än de uppenbara och skapar förutsättningar för den perfekta matchningen för varje uppdrag. Med våra ledord Mod, Engagemang, & Expertis, Respekt och Aktivitet nära hjärtat drivs vi av att alltid ge MERA, till våra uppdragsgivare såväl som till våra kandidater och konsulter.

PS Partner erbjuder Executive Search, Rekrytering, Interim, Assessment och Utveckling av individ och grupp för exekutiva befattningar och seniora specialister. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Läs mer om oss på www.pspartner.se

PS Partner söker logistik- och inköpscontroller till ett tillverkande bolag här i Göteborg. Nedan följer en beskrivning av rollen, kontakta oss så berättar vi mer!

Om rollen

Här kommer du få vara en viktig del i ett spännande bolag som är på en ständig förändringsresa. Kulturen präglas av hög aktivitet och ett starkt samarbete inom och mellan team. Du kommer ha möjlighet till en gedigen egen utvecklingsresa!

Kort sammanfattat innehåller ansvaret följande:

• Stötta logistikchef och bidra med finansiellt perspektiv i beslutsunderlag genom kvalitativ och kvantitativ analys
• Kostnadsanalys och rapportering av KPI'er
• Beräkning av produktkostnader, säkerställande och utvärdering av inköpspriser, och valutaeffekter
• Delta i bokslut-, budget-, och prognosprocesserna
• Delta i internt förändringsprojekt

Denna tjänst är ett tidsbegränsat uppdrag under en period om 1,5 år, med start inom kort eller enligt överenskommelse. Formatet kan vara visstidsanställning hos PS Partner alternativt att verka som underkonsult.

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet från roller som controller inom inköp och logistik. Du har erfarenhet av prisutveckling och produktkalkyler. Du har goda kunskaper inom excel, powerpoint, och har väldigt gärna erfarenhet från BI Qlickview. Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska.

Framförallt söker vi dig som är en genuin lagspelare! Du har stark kommunikativ förmåga, och ett tydligt driv och ansvarstagande. Du är snäll och prestigelös, och beredd att kavla upp ärmarna för dina kollegor!

Ansökan
Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval, skicka in ditt cv så tar vi kontakt.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Malin Lihnell på 0767-195936 / malin.lihnell@pspartner.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-04-06

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ps Partner AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)

Arbetsplats
PS Partner AB

Jobbnummer
6513372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: