Interim chef för Kundsupport sökes för vår kund i Göteborg

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare jobbat som chef eller ledare, om så se hit! Vi söker nu en interim chef för en Kundsupportavdelning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2023-10-24

Om tjänsten
Vi söker en engagerad och driven ledare till Kundsupport till vår kund som kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa att deras Kundsupports-team levererar de servicenivåer som krävs för att uppfylla deras kunders och företagets mål. Genom att effektivt hantera, coacha och utveckla deras team kommer du att vara nyckeln till att säkerställa enastående service i alla lägen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Kundfokuserad ledning: Du kommer att se till att alla kundkrav avseende leveranser och lagerkontroll är i linje med kundens förväntningar. Att bygga och upprätthålla starka relationer med deras kunder är en central del av din roll.
• Kommunikation: Samarbeta med fabriker, underleverantörer och kunder för att säkerställa att kundorderkrav uppfylls.
• Support och eskalering: Var den primära kontakten och punkten för eskalering för eventuella kundservice-utmaningar.
• Samarbete och relationer: Bygg och upprätthåll starka relationer med alla delar av verksamheten och samarbeta effektivt med andra avdelningar.
• Kontinuerlig förbättring: Skapa en kultur där kontinuerlig förbättring eftersträvas och sätta ambitiösa mål för ditt team.
• Ledarskap: Du kommer att skapa och främja en god arbetsmiljö och ta ansvar för Kundsupport. Hantera och utveckla teamets prestationer för att leverera enastående service i alla avseenden.
• Resurshantering: Säkerställ att tillräckliga resurser finns tillgängliga för att leverera de krävda servicenivåerna och leveranserna.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100%, uppdraget pågår t.o.m. januari 2025 med placering i Göteborg. Det finns möjlighet till förlängning men även till direktrekrytering då företaget ständigt utvecklas och utökar.

Om dig
Vi söker dig som har förmågan att hantera och leda människor, analysera och fatta kloka beslut samt hantera viss stress. Problemlösning och serviceinriktning är nyckelkompetenser för denna roll. Kundfokus och förmågan att arbeta effektivt inom tidsramar är viktigt, liksom förmågan att prioritera arbetsbelastning och ha ekonomisk medvetenhet. Goda kunskaper i engelska är en förutsättning.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning
• Tidigare ledarerfarenheter
• Tidigare erfarenhet av kundservice/materialplanering

Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Chef, Ledare, Personalansvar, Kundservice, Customer Care, Göteborg, Adecco, Ledarskap, Senior support, Kundfokus, Resurshantering

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43592".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Enna Dedagic

Jobbnummer
8213897

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: