Innesäljare /ordermottagare till internationellt företag

Bravura / Säljarjobb / Stockholm
2018-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare /ordermottagare till internationellt företag" (publicerad 2018-07-23) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-21

Företaget
Bravura söker en innesäljare till ett företag verksamt inom Automationsbranschen. Företaget är världsledande inom området industriell pneumatik. Kontoret är beläget söder om Stockholm, avdelningen för innesälj präglas av kamratskap och kämparanda.

I rollen som innesäljare arbetar du heltid, måndag till fredag under kontorstid. Uppdraget är ett längre uppdrag med start omgående.


Dina arbetsuppgifter
Som innesäljare/ordermottagare är din primära uppgift att öka företagets försäljning genom att arbeta med både befintliga och potentiella kunder. Du genomför marknadsundersökningar och leveransundersökningar samt svarar på inkommande samtal från kunder som du hjälper med ärenden och tekniska frågor. Vidare är du i rollen huvudansvarig för orderregistrering via telefon och mejl samt offertregistrering och prisförfrågningar.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen
• Erfarenhet av kundservice, sälj eller administrativt arbete
• Du har goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet från affärssystemet Movex är meriterande

Som person är du social, öppen och serviceinriktad med stor förståelse för kunders olika behov. Du bör vara flexibel, ordningsam och strukturerad då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella under samma dag. För att nå dina uppsatta mål arbetar du strukturerat, målfokuserat och är inte den som ger sig i första taget.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, sälj, försäljare, säljare, innesälj, office, Movex, service, kundservice, administration, administratör

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Edberg johanna.edberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3977913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: