Innesäljare/ordermottagare.

Adecco, Office & HR, Stockholm / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco söker innesäljare inom restaurang och storkök!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en innesäljare inom restaurang och storkök till vår uthyrningsverksamhet för ett års uppdrag i Årsta

Publiceringsdatum
2010-08-12

Arbetsuppgifter
• Försäljning per telefon till i första hand Restaurangkunder
• Registrering av order i affärssystemet ASW
• Hantera elektroniskt inkomna order
• Arbeta med merförsäljning samt införsäljning av nya varugrupper
• Reklamationshantering
• I övrigt förekommande arbetsuppgifter som rör försäljning, delvis administrativt arbete men också mycket kontakter med övriga funktioner inom företaget
Arbetstider 8,30-17,00 mån-tors 8,30-16,30 fredagar
Vem söker vi?
Vi söker dig som har
• Kunskap om restaurangbranschen/Storköksbranchen
• Rutinerad innesäljare med god PC-vana
För att lyckas och trivas i tjänsten tror vi att du har ett brinnande intresse för mat och dryck. Du är en glad och positiv person med ett utpräglat intresse för försäljning. Du har en god kommunikativ förmåga samt en flexibel och prestigelös hållning. Bitvis har vi hög arbetsbelastning så du bör kunna arbeta strukturerat och målinriktat även under stress.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är ca 1 år.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länken till annonsen: http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1049872
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Katarina Hajdyla på 08-598 983 23, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
708960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: