Inköpssupport till Ahlsell Logistikcentrum i Hallsberg

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Hallsberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Karlskoga eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-19

Dina arbetsuppgifter
På avdelningen Operativt inköp jobbar totalt 29 personer i olika roller och inköpsteam. Vi är just nu inne i en spännande fas med både nya roller och ny organisation. Vi behöver omgående förstärka vår inköpssupport där vi idag är 5 personer.

Om du vill jobba i ett härligt team med högt i tak, tycker om att arbeta administrativt och vill vara med att bidra till förbättrade rutiner & processer, då tror vi att den här tjänsten kan vara något for dig!

Ansvarsområden
Du agerar affärsmässigt i dina möten med människor och arbetar proaktivt genom uppföljning, analys och kravställning. Vidare har du daglig kontakt med de operativa inköparna på samma avdelning samt några av företagets ca 60 produktchefer som är placerade i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Exempel på arbetsuppgifter inom inköpssupport:
Orderbekräftelse och leveranspåminnelse.
Avvikelsehantering.
Hantera Leverantörsreturer.
Nyupplägg.
Delta i vårt arbete med ständiga förbättringar och utveckling av processer & rutiner.

Kvalifikationer
Du trivs här om du är strukturerad i ditt arbetssätt och drivs av att arbeta mot mål och deadlines. Vi tror att du gillar högt tempo och är bra på att skapa goda relationer både internt och externt. Du brukar ha lätt för att arbeta med människor på olika nivåer.

Du som söker har en relevant utbildning och/eller lämplig erfarenhet inom administrativt arbete. Goda datakunskaper och har förmåga att formulera dig obehindrat i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Vi erbjuder:
Du kommer att ingå i ett av två team, bra sammanhållning och högt i tak. Ett spännande företag med fortsatt höga ambitioner ger dig bra möjligheter att utvecklas vidare inom inköpsorganisationen, samt få möjligheten att bli en del i vår fortsatta utveckling mot Logistik i Världsklass!

Så ansöker du
2022-10-24, Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan det.
Välkommen att ansöka på www.randstad.se.

För information: Konsultchef: David Erzberger, david.erzberger@randstad.se

Om företaget
Ahlsell är den ledande distributören i Norden av installationsprodukter, verktyg och förnödenheter för installatörer, byggbolag, fastighetsskötare, industri- och kraftbolag samt offentlig sektor.

Det unika kunderbjudandet omfattar över en miljon enskilda produkter och lösningar. Koncernen omsätter cirka 37 miljarder SEK. De tre huvudmarknaderna Sverige, Norge och Finland står för cirka 97% av intäkterna, med drygt 6 200 medarbetare. Över 240 butiker och tre centrallager förverkligar varje dag vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201410376".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
David Erzberger
david.erzberger@randstad.se

Jobbnummer
7090475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: