Inköpsassistent med omgående start

Experis / Kontorsjobb / Hammarö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Hammarö, Karlstad, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Hammarö, Karlstad, Grums, Kristinehamn, Säffle eller i hela Sverige

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag med fokus på dig inom IT, Engineering, Finance och Executive. Vi vänder oss till dig som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi dig som vill arbeta som inköpsassistet.
Arbetsuppgifterna är av ekonomiadministrativ karaktär, varför det är viktigt att du är strukturerad, analytisk och noggrann. Du kommer få en introduktion vid en eventuell anställning.

För att du ska vara aktuell för detta uppdrag så ska du kunna starta omgående och uppdraget beräknas pågå fram till 31 aug 2017 med eventuell förlängning. Tjänsten är heltid och arbetstiden är förlagd mellan 08.00-17.00. Arbetsorten är Skoghall.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Beställningar i SAP
Orderbekräftelser
Leveransbevakning
Fakturor och uppföljning attester
Registering av avtal
Nyregistrering och uppdatering leverantör
Rapportering/statistik/uppföljning
Reklamationer

Meriterade är om du har tidigare erfarenhet från inköp och vi ser gärna att du har erfarenhet från SAP R/3 eller motsvarande affärssystem. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Vem är du?
Vi ser att du som söker är initiativrik och trivs med att jobba självständigt. Som person är du serviceinriktad och prestiglös. Du har en positiv attityd och tar ett stort ansvar för ditt arbete. Vidare har du har lätt för att samarbeta med andra och är duktig på att kommunicera. Du har även en mycket bra datorvana.

Vad kan vi erbjuda dig?
Baserat på vad du kan, vilka ambitioner du har och vilka behov våra kunder har på kort och lång sikt kan du skapa en karriär hos oss eller skaffa erfarenheter på vägen mot ditt karriärmål. Experis är på alla sätt en flexibel arbetsplats.

Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal, kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Publiceringsdatum
2017-03-29

Kontaktuppgifter för detta jobb
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.experis.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För mer information är du välkommen att kontakta konsultchef Christina Stenstrand tel: 054-22 18 87 eller

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-12
Ange följande referens när du ansöker: 19666
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenstrand chsten@manpower.se 054-22 18 87

Företag
Experis

Adress
Experis
65225
65225 1761

Kontorsadress
Järnvägsgatan 6

Jobbnummer
3406344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: