Inköpsassistent/koordinator till Footway

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-22

Företaget
På företaget är kundnöjdhet det allra mest centrala. Footway erbjuder skor via e-handel och det finns ett brett urval av olika varumärken där kunden kan finna sin egen favorit. Här finns allt från barn- och sportskor till dam och herrskor.

På företaget arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. De anställda arbetar nära tillsammans och den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.


Dina arbetsuppgifter
Som inköpsassistent arbetar du i en bred roll främst med uppgifter som är kopplade till operativt inköp, du arbetar nära och stöttar inköparna på företaget. Arbetet innebär till stor del av att hantera filer och statistik i Excel. Du får här möjlighet att arbeta brett, lära dig en inköpsfunktion samt vara behjälplig där det behövs.

Detta är ett uppdrag med start omgående fram till oktober och arbetet är förlagt på vardagar 08-17.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet från en liknande assisterande roll
• Goda kunskaper i Office-paketet
• God vana i Excel

Dina personliga egenskaper
Att ha förmågan att arbeta självständigt och driva sitt eget arbete framåt är av stor betydelse för rollen och vi söker dig som är van vid att ta eget ansvar. Då företaget växer och de månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är prestigelös och tycker om att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Vidare är du strukturerad och har inga problem med att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter. Eftersom företaget präglas av en positiv attityd och inställning är detta även viktigt för dig.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: inköp, planerare, inköpsplanerare, Kista, heltid, inköpsassistent, hetid, konsult, Excel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Gloerfelt-Tarp emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3513005

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: