Inköpsassistent / administratör - Åstorp

Processbemanning Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.



Vill du arbeta för Sveriges största etikettproducent och vara en del av ett bolag där allas roller viktiga och betydelsefulla? Företaget tillgodoser i huvudsak den nordiska industrins märkningsbehov genom att erbjuda etiketter och utrustning, som bidrar till ökad flexibilitet i kundens tillverkningsprocess, och därigenom ökad lönsamhet.

Vi söker för omgående rekrytering en inköpsassistent/administratör till ett spännande företag i Åstorp. I tjänsten ingår att administrera uppgifter och inköp. Du kommer att arbeta i företagets affärssystem men även i Excel. Tjänsten kan komma att ändras lite under tidens gång och det krävs att man som person är prestigelös för att utföra andra arbetsuppgifter så som att svara i telefon och hjälpa till med interna inköp.

Det övergripande arbetet innefattar hantering av ordrar, ordererkännande, skicka bekräftelser samt göra bokningar, skapa ordrar, avräkningar, rapportera in plocklistor samt göra diverse avstämningar. Arbetet ställer krav på noggrannhet och självständighet. Vi förväntar oss at du har en avslutad gymnasieutbildning. Meriterande är att du har administrativ vana, att du kan hantera Excel, Outlook, Word och någon form av affärssystem. Personliga egenskaper som efterfrågas är driven, social, självgående. Även att du som person är ödmjuk, lyhörd och gillar förändringar.

Arbetstider: Dagtid (mån-tor 7.30-16.30, fre 7.30-14.30)
Beräknat startdatum: Måndag 2 aug 2021.

Vi tillämpar löpande rekrytering och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2021-07-19

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning Svenska AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987), http://www.processbemanning.se

Arbetsplats
Processbemanning AB

Jobbnummer
5867735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning Svenska AB: