Inköpsadministratör som kan finska

Personal Roslagen / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personal Roslagen i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Personal Roslagen är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker en inköpsadministratör/inköpare för uthyrning till en av våra kunder i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att vara:
• Registrering av inköpsorder/beställningar
• Följa upp order hos leverantörer
• Hantera löpande kontakter med kunder/leverantörer
• Hantera lagernivåer

Vi söker dig som har kunskap i upphandlings-, inköps- och förhandlingsprocesser. Du bör ha goda datorkunskaper samt vara kundorienterad, resultatinriktad och noggrann.

Språkkunskaper i svenska, finska och engelska är ett måste. Språkkunskaper i franska och/eller tyska är meriterande.

Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen komma att övergå till anställning hos vårt kundföretag efter en tid. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vart efter ansökningar inkommer, du bör därför ansöka så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2014-01-31

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Personal Roslagen

Adress
Personal Roslagen
Hantverkaregatan 18
76130 Norrtälje

Jobbnummer
1766014

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personal Roslagen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personal Roslagen: