Inköpsadministratör - Deltid

Kraftsam Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraftsam Personal AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Inköpsadministratör - DELTID (Ca 30-50%) konsultuppdrag.

Publiceringsdatum
2021-09-16

Dina arbetsuppgifter
Kraftsam R&B söker nu efter en inköpsadministratör/assistent för att främst bistå i ett tillfälligt Facility-relaterat projekt och eventuellt andra administrativa och operativa arbetsuppgifter inom deras sourcing-organisationen. Bolaget är verksamma inom Maskin-&Industriteknik samt är ett mycket meriterande och etablerat företag att arbeta på. För det Facility-relaterade projektet kommer inköpsassistenten att arbeta nära med de två inköpsspecialisterna som driver projektet.

Vi söker en kandidat som är strukturerad, framtidsinriktad och ivrig efter att lära sig mer om inköp. Helst är kandidaten en student som letar efter att kombinera detta fantastiska tillfälle att lära sig med sina studier i ett stort internationellt företag.

Sourcing -teamet är ett roligt och drivet team som är upphetsade över deras resa mot större hållbarhet och tar företagets nr 1-mål just nu "En bra plats att arbeta" till nästa nivå.

Nyckelansvar och primära arbetsuppgifter

• Kartläggning av leverantörsinformation (antal leverantörer, befintliga kontrakt, villkor etc.) inom kategorin och sammanställa informationen i en excel -fil.

• Granska fakturor och sammanställa utgifterna.

• Kontakta leverantörer och interna intressenter

Andra arbetsuppgifter kan innefatta:

• Operativa inköpsuppgifter

• Andra administrativa uppgifter inom andra Sourcing-projekt

Kvalifikationer och obligatoriska färdigheter

• Tidigare administrativ/samordnande arbetslivserfarenhet

• Goda engelska och svenska eller norska språkkunskaper (muntligt och skriftligt)

• Gymnasieexamen. (Meriterande med högskoleexamen)

• Goda färdigheter med MS Office -verktyg och applikationer.

Meriterande färdigheter:

• Tidigare arbetslivserfarenhet i liknande roll.

• Tidigare arbetslivserfarenhet med faciliteter eller underhåll av anläggningar

Omfattning:

Start/period: Snarast (1a Oktober till 31a December 2021)

Omfattning: 30 - 50% (Baserat på en 40 timmars arbetsvecka)

Placering: Kista med möjlighet att arbeta hemifrån/digitalt

Eventuell möjlighet till förlängning finns.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare

Ersättning
Timlön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kraftsam Personal AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "jobbfeed552".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kraftsam Personal AB (org.nr 559121-6204)

Jobbnummer
5970597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kraftsam Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraftsam Personal AB: