Inköps- och orderadministratör till ett ledande medicintekniskt företag
Wrknest AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2024-04-23
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-04-23Om tjänstenWrknest söker nu en inköps- och orderadministratör till ett medicintekniskt företag i Sollentuna. Företaget är en del av en större koncern med rötter i Finland, aktiv i Sverige sedan 2007, och är känt för sin innovationskraft och höga servicegrad. Verksamheten omfattar flera divisioner, inklusive industri, medicinteknik och laboratorieutrustning, vilket skapar en mångsidig och stimulerande arbetsmiljö.
I denna roll kommer du att hantera både inköp och orderadministration, med ansvar för att säkerställa att medicintekniska produkter är tillgängliga och uppdaterade i företagets system. Du kommer att arbeta i en företagskultur som präglas av ständigt lärande och individanpassad utveckling, där nya idéer välkomnas och varje medarbetare har stor möjlighet att påverka och förbättra arbetsprocesserna. Rollen erbjuder en unik chans att utvecklas inom både inköp och kundhantering, perfekt för den som söker en karriär i en dynamisk och framåtblickande organisation.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Wrknest med goda chanser till förlängning eller anställning hos kund efter 6 månader.
Dina framtida arbetsuppgifter
Hantering av beställningar, inklusive fakturering och kreditering.
Effektiv kundservice, med fokus på snabb och korrekt hantering av kundfrågor.
Skötsel av inköpsorder och uppföljning med leverantörer.
Noggrann övervakning av lagersaldon, speciellt för produkter med varierande storlekar och efterfrågan.
Uppdatering av företagets hemsida med korrekta artikelnummer, bilder och priser.
Under sommarmånaderna, hantering av lättare lageruppgifter inklusive packning och utskick av följesedlar.
Vi söker dig som har
Erfarenhet av liknande arbete, t.ex. administration, inköp ellerorderhantering.
Erfarenhet från affärssystem
Flytande språkkunskaper isvenska och engelska i tal ochskrift
Det är meriterande med
Kunskaper av Visma och M3
Språkkunskaper i norska
Eftergymnasial utbildning inom relevant område
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är lösningsorienterad, strukturerad, prestigelös och driven. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Omfattning: Heltid, 37,5 timmar per vecka.
Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest, initialt 6 månader med chans till förlängning eller överrekrytering.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på
www.wrknest.se. Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Kontakt Andrea Rahlen
andrea@wrknest.se Jobbnummer 8632028