Inköpare till Eskilstuna

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-06

Dina arbetsuppgifter
Inför kommande uppdrag söker vi dig som vill arbeta inom operativt inköp i Eskilstuna! Har du ett sinne för inköp & siffror och vill utvecklas tillsammans med kunniga och kompetenta medarbetare?

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-16. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta malin.martensson.tamasi@randstad.se

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Som inköpare kommer du att ansvara för att:
• Ha kontakt med leverantörer och jobba med inköpsorder
• Driva förbättringsarbete
• Problemlösning vid problem när fakturor inte överensstämmer med t.ex. inköpsorder och
godsmottagning.

Kvalifikationer
• För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning, ekonomi/inköp
• yrkeserfarenhet där du arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet inköp/administration
• Goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i Engelska
• Utåtriktad, analytisk och driven.

Vi söker dig som älskar struktur och ordning och som effektivt tar sig an sina arbetsuppgifter! Du behöver kunna hantera många bollar i luften och är driven för att kunna arbeta framåt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenheter
2-3 års erfarenhet av operativt inköp

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201432310".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Malin Mårtensson Tamasi
malin.martensson.tamasi@randstad.se

Jobbnummer
7634262

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: