Inköpare för tjänst i Hallands län!

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat som inköpare inom tekniskt inköp och vill fortsätta utvecklas inom det området? Trivs du med att arbeta inom en större organisation? Då ska du se hit!

Vi på Adecco söker nu engagerade och självständiga inköpare till framtida uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet. Genom att arbeta som konsult hos oss får du snabbt konkurrenskraftiga erfarenheter samtidigt som du får möjlighet till kontinuerlig utveckling inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du fortsätta att bygga upp ditt professionella nätverk av värdefulla kontakter.

Hur kan din arbetsdag se ut?
Som inköpare kommer du att få ta del av hela inköpsprocessen och det är vanligt förekommande att du får ha hand om ett eget sortiment. I ditt arbete utmanar du leverantörerna för att hitta förbättringar och sparmöjligheter. Du arbetar med att skapa goda affärsrelationer för att ständigt förbättra kvalitet, leverans, kostnad och egenskaper för ditt sortiment. Rollen som inköpare kan även innefatta arbete med orderläggning, logistiska frågeställningar, prisförhandlingar samt offert- och avtalshantering. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma utöver detta beroende på hur den aktuella tjänsteuppdraget ser ut.

Du kommer att vara anställd av Adecco och arbeta som uthyrd konsult hos något av våra kundföretag i Hallands län. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Om dig
Du som har en eftergymnasial utbildning inom inköp/ekonomi samt några års erfarenhet av rollen som operativ inköpare från en större organisation har grundförutsättningarna för att axla denna roll samt göra ett bra arbete. Det är mycket önskvärt att du tidigare jobbat med tekniskt inköp och med avtalshantering. Mycket goda kunskaper i Officepaketet samt svenska och engelska, både i tal och i skrift, är en förutsättning för dessa typer av uppdrag. Kan du även andra språk på samma nivå så är detta meriterande.

Beskrivs du som relationsorienterad, flexibel och självgående? Trivs du i internationella miljöer med många kontaktytor? Är du dessutom social, stresstålig, lösningsorienterad och positiv med en god organisationsförmåga är det Dig vi söker till våra framtida uppdrag som inköpare! För rätt person finns det goda möjligheter till en utvecklande och utmanande framtid både hos Adecco och hos våra kunder.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Carlsson på 031-725 45 39

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Carlsson 031-725 45 39

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3663452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: