inköp-/logistikassistent

Randstad AB Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Randstad AB i Malmö, Lund, Falkenberg, Växjö, Göteborg eller i hela Sverige

The Safegate effect Safegate improves airline and airport performance by providing integrated solutions for more and safer aircraft movements. Safegate’s airfield systems have been installed at more
than 300 major airports on all five continents. Every four seconds, around-the-clock, a plane docks with the aid of Safedock. Safegate is truly global company with offices in Denmark, France, UK,
Dubai, Australia, US with HQ in Sweden. Safegate is expanding rapidly and will 2008 reach a turnover of 562 MSEK thanks to 85 very competent employees. Please visit www.safegate.com for further
information.
Born to be global? Then you are ready to join the Safegate Group Beskrivning Safegate International AB är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför lösningar för att säkert
och effektivt leda och kontrollera flygplan på marken. Safegate är världsledande när det gäller individuell styrning av flygplatsljus samt parkering av flygplan. Safegate erbjuder en internationell
miljö, med människor som är intresserade, engagerade och som brinner för verksamheten. Du kommer in i en spännande bransch och får arbeta med hightech produkter. Med de rätta drivkrafterna har du goda
utvecklingsmöjligheter
Till vår Supply Chain avdelning med placering i Malmö söker vi nu en Inköp/Logistikassistent.
Arbetsuppgifter 
Rollen som Inköps/Logistikassistent passar dig som tycker om att ha många och täta kontakter med olika människor. Du kommer i huvudsak att arbeta med administration inom inköp, kundorderhantering,
reklamationer och hantera transporter. Vi fokucerar på att hålla en hög servicenivå för våra kunder. Datorn är ditt viktigaste verktyg. Du ingår i vårt Supply Chain team som idag består av 5 personer.
I dina arbetsuppgifter ingår förutom allmänt inköpsarbete bl a att: Arbeta nära våra leverantörer och se till att leverans till kund sker i tid. Analysera behov av inköp av och säkerställa leverans
till produktion och våra projekt. Ansvara för lager och inkommande och utgående gods. Hantera Import och Export.

Publiceringsdatum
2008-12-12

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och gillar ordning och reda samt snabba beslut i ett högt tempo. Du är dessutom duktig på att planera och du ska ha goda
PC-kunskaper, framförallt i Office-paketet. Eftersom våra leverantörer och kunder även finns utanför Sverige ska du behärska engelska väl i tal och skrift. Ytterligare språk såsom franska och tyska är
meriterande. Har du internationell erfarenhet är det meriterande.

Dina personliga egenskaper
Som person ser vi att du är god administratör, handlingskraftig, utåtriktad, kreativ problemlösare, kvalitetsmedveten och har lätt för att bygga nätverk, såväl internt som med kunder och leverantörer.
Det är viktigt att du drivs av att göra våra kunder nöjda.
Tjänsten är projektanställning under 1 år med start enligt överenskommelse.
Då vi gör ett löpande urval ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 6 januari.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Nicklasson på tel 040-698 08 04
Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/1 år

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-01-10
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Pernilla Nicklasson, +46 40-698 08 04

Företag
Randstad AB Randstad AB

Adress
Randstad AB Randstad AB
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
368868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Randstad AB: