Inkassohandläggare till Sergel Kredittjänster

Ghost Competence AB / Företagsekonomjobb / Skellefteå
2019-03-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkassohandläggare till Sergel Kredittjänster" (publicerad 2019-12-23) ⬅️


Visa alla företagsekonomjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Luleå eller i hela Sverige

Hos Sergel i Skellefteå arbetar de tillsammans som ett team och värdesätter laget före jaget! De har en god gemenskap och roligt tillsammans på arbetet.
Företaget växer, så de söker serviceinriktade personer som vill ha en varierad vardag med fokus på kundbemötande och kommunikation på ett ledande företag med centralt läge.
Arbetar du inom serviceyrket idag och vill ta nästa kliv i karriären och vill vara en del av ett härligt gäng? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

Denna rekrytering är en del av Ghost Competence bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd hos Ghost Competence och kommer att arbeta som konsult hos Sergel.


Information om kundföretaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels lokaler i Skellefteå.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Din roll är att hitta en betalningslösning tillsammans med kunden, det kan innebära att informera om olika självbetjäningstjänster eller att erbjuda avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen som handläggare.

De första veckorna genomgår du en gedigen introduktionskurs i de olika systemen och vårt arbetssätt.

Du ingår i ett team som består av cirka 30 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. De har roligt på jobbet och värdesätter samarbete och teamkänsla!


Vi söker dig som
Har intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Du tar till dig ny information effektivt och kan tillämpa den i det dagliga arbetet.


Kvalifikationer:
• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning,
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande.
• God system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.

START: 23 april 2019

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Konsultuppdrag på sex månader med goda chanser till förlängning.

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 12 mars 2019

KONTAKT: Ellen Berg

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ellen Berg, ellen@ghostcompetence.se





Om oss
En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-03-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-12
Ange följande referens när du ansöker: 606
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ellen Berg ellen@ghostcompetence.se

Företag
Ghost Competence AB

Adress
Ghost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå

Kontorsadress
Trädgårdsgatan 8

Jobbnummer
4648903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ghost Competence AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ghost Competence AB: