Inhoppande kontorsassistent - deltid (ca 10-20%)

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Malmö, Staffanstorp, Lund, Helsingborg, Ängelholm eller i hela Sverige

Är du en social, serviceminded och utåtriktad person? Trivs du med att hålla i många trådar och att vara spindeln i nätet på en arbetsplats? Gör du hellre många olika saker än att sitta med en och samma arbetsuppgift? Då kanske det är dig som vi söker!

Perido söker en vikarierande kontorsassistent till vår kund, en modern myndighet som arbetar med hälsofrågor. Kunden är i behov av din hjälp under ordinarie kontorsassistents frånvaro, t. ex vid sjukdom eller semester. Tjänsten är placerad på kontoret i Malmö.

Rollen som kontorsassistent skulle också kunna kallas för "spindeln i nätet" - för det är precis vad du kommer att vara här! Dina arbetsuppgifter varierar och du är den som håller koll på att saker och ting flyter på. Det kan innebära allt från att byta ut en trasig glödlampa, till att välkomna besökare och beställa kontorsmaterial. Du är alltså både ansikte utåt för myndigheten och den som rör sig lite bakom kulisserna och ser små detaljer som behöver fixas. Andra arbetsuppgifter som förekommer är t.ex:

• Ansvar för bärbar porttelefon
• Administrera accesskort
• Ta emot och vara behjälplig vid både planerade och spontana besök på myndigheten
• Posthantering
• Felanmälningar
• Se till att det är ordning och reda i lokalerna.

Vi tror att du som söker är en utåtriktad och social person som är organiserad till naturen - du vill att saker ska ligga på rätt plats, att dataregister är uppdaterade och fixar helst problem så fort de uppstår. Du älskar att ge bra service och tycker om mötet med människor. Lite muskelstyrka är önskvärt eftersom det förekommer tunga lyft ibland.

Passar den här beskrivningen in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-05-04

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Kännedom om hur man kopplar ihop datorutrustning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom offentlig verksamhet

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid, vid behov (ca 10-20 %) samt heltid under 2 veckor i juli.
Konsultuppdrag till slutet av augusti 2016. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 33410JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
33410JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 33410JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2825179

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: