Informatör och kundansvarig inom personlig assistans

Nordisk Hem & LSS Assistans AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordisk Hem & LSS Assistans AB i Västerås, Falkenberg eller i hela Sverige

Vi söker dig som är en erfaren informatör/samordnare och är nyfiken att prova på att vara en del av vårt glada gäng på Nordisk Hem & LSS Assistans. Vi har kontor i Västerås och Stockholm men snart även i Karlstad. Du kan få arbeta från någon av dessa kontor men vi är också öppen för personer från hela landet så man kan arbeta delvis från ett hemmakontor. Det viktigaste är att du vill bli en i vårt team och att du kommer med erfarenhet från rollen som informatör eller säljande samordnare.Nordisk Hem & LSS Assistans är ett företag inom vård och omsorg som fokuserar på personlig assistans. Vi fokuserar på kunden och individen där verksamhet präglas av flexibilitet, lyhördhet samt att man alltid sätter kundens behov och önskemål i fokus. Företaget har starka humanistiska värderingar och vill attrahera Sverige bästa och mest engagerade medarbetarna till ett företag som decentraliserar och fokuserar på lokala team och kunder. Vi arbetar varje dag för våra kunders högsta möjliga livskvalitet i form av trivsel, glädje, trygghet samt personlig utveckling. Vi är medlemmar av Vårdföretagarna, har kollektivavtal både för assistenter och tjänstemän.Vi söker dig som är en erfaren entreprenörsinriktad informatör/samordnare med en stor portion sunt förnuft och kvalitetstänkande för att bygga Sveriges bästa assistansbolag. Du kommer arbeta med uppsökande verksamhet och marknadsföring men självklart med sunt förnuft och känsla för hur man kontaktar kunder i deras hem. Moral och etik är viktiga grunder inom vår verksamhet. Vissa kunder och regioner har speciella regler/förutsättningar för hur man marknadsför sig till kunder genom de avtal företaget har skrivit med kommuner. Förutom direkta kunder kommer du träffa intressenter som kommuner och landsting, samarbetspartners och vara representant för oss under konferenser, mässor och andra sammanhang som du själv planerat. Du måste ha erfarenhet av branschen med tillhörande lagstiftning och regelverk. Du måste kunna arbeta självständigt, ha stark drivkraft, vara social och en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Informatörer hos oss måste vara diplomatiska och sociala i sitt bemötande med kunder och i rollen som säljare av assistanstjänster ställer stora krav på kvalitetsmedvetenhet.Vänligen observera! Du måste ha ett giltigt körkort och gärna tillgång till egen bil. Vi ber dig ange löneanspråk i din ansökan samt att ansökan och alla eventuella frågor kring tjänsten endast skickas till oss via e-post jobs@nordiskassistans.se.Välkommen att söka och vara med i vårt team!

Publiceringsdatum
2019-04-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-31
Ange följande referens när du ansöker: Informatör 2019

Företag
Nordisk Hem & LSS Assistans AB

Kontorsadress
Slånbärsvägen 12

Jobbnummer
4752102

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordisk Hem & LSS Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordisk Hem & LSS Assistans AB: