Inflight Service söker en kassaredovisare

Inflight Service / Ekonomiassistentjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inflight Service i Sigtuna, Stockholm, Nyköping, Tibro, Skövde eller i hela Sverige

Inflight Service är ett av norra Europas ledande företag inom Travel Retail och Tax Free där vi arbetar med starka och välkända varumärken från internationella leverantörer. Våra kunder återfinns inom flygbolag, färjelinjer och flygplatser där vi tillhandahåller tjänster och lösningar inom inköp, packning, logistik/distribution och marknadsföring/försäljning. Vi äger och driver även en egen butikskedja på flygplatser och på färjelinjer under namnet Euroshop. Omsättningen 2012 var ca 2 miljarder SEK med ca 300 anställda i sex länder. Vårt huvudkontor är beläget på Arlanda flygplats och vår centrala packnings- och lagerenhet finns i Tibro.Vi erbjuder dig med erfarenhet av avstämningsuppgifter att bli en i vårt team som hanterar kassor från flygen. Arbetet består både av återkommande uppgifter, varierande problemlösning samt ett övergripande ansvar för det löpande arbetet. Ditt ansvarsområde kommer bli att hantera olika flygbolag.

 De huvudsakliga uppgifterna är:

•           löpande hantering av kassor, avstämning av differenser av kontanter, kontokortstransaktioner, fakturatransaktioner som löpande kommer in från flygbolagens flygningar

•           kontroll och avstämning av transporter av kassor

•           aktivt arbeta med uppföljningar och kvalitetsförbättringar, utvärdera funktioner och rutiner löpande 

•           övriga administrativa uppgifter som hör ihop med kassahanteringen

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi samt erfarenhet av avstämningsuppgifter. Du behärskar svenska och engelska och gärna övriga skandinaviska språk. Goda kunskaper i Excel är meriterande.

 Som person ser vi gärna att du är ansvarsfull, noggrann och flexibel även då det är stressigt. Tempot på Inflight är högt och vi utgår från att du trivs i en organisation med hög servicenivå och engagerade medarbetare. Våra värderingar är Tillit, Ansvar, Arbetsglädje, Affärsmannaskap och Kundnytta.

 Tillträde till tjänsten sker tidigast i dec. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.

 Välkommen med din ansökan snarast dock senast 6 november. OBS! Alla ansökningar sker utan undantag via vår hemsida http://www.inflightservice.se/Career.html Urval och intervjuer sker löpande. För mer information kontakta gärna ansvarig chef Maria Rähs 0709/490725.

Vi eftersträvar en jämn könsfördelning på alla befattningar. Förutom jämställdhet eftersträvar Inflight Service en ökad mångfald på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika etnisk bakgrund. Utdrag ur belastningsregistret och kreditupplysning sker innan anställning.

Publiceringsdatum
2012-10-24

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Inflight Service

Adress
Inflight Service
Tullvägen 2B
19046 Stockholm

Jobbnummer
1374295

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inflight Service

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inflight Service: