Inbound planner sökes till företag inom detaljhandel! - StudentConsulting - Kontorsjobb i Upplands Väsby
Inbound planner sökes till företag inom detaljhandel!
StudentConsulting / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Upplands-Väsby, Sollentuna, Täby
Visa alla jobb hos StudentConsulting i Upplands Väsby

Har du en examen inom inköp och vill arbeta som Inbound Planner? Är du analytisk, kommunikativ och trivs i en roll där med många bollar i luften? Då är det dig vi söker!

Vår kund är ett framgångsrikt detaljhandelsföretag med 86 varuhus i Sverige, 17 i Norge och 1 i Tyskland. Det är ett expansivt företag som erbjuder roliga och stimulerande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar. De har idag över 1 100 anställda som arbetar antingen i vår kunds varuhus eller på deras lager, inköpskontor eller huvudkontor. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar de i ständig utveckling med ekonomi, marknad, inköp samt IT.

I rollen som Inbound Planner kommer du att bli en del av Inköps- och affärsutvecklingsteamet, som arbetar med varuflöde mellan leverantör och centrallager. Din främsta uppgift kommer vara att optimera tillgängligheten av produkter till deras centtrallager. Du kommer arbeta med analyser och förbättring av lagersituation, orderuppföljning, underhåll och förbättringsanalyser av masterdata och parametrar för inköpsordrar. Du kommer även delta i projekt för att utveckla företagets varuflöde.

Tjänsten beräknas starta 2018-03-15 och är ett vikariat tom 2018-08-31. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-17.00 med möjlighet till flex. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund. Anställningen inleds med en ordentlig introduktion av både tjänsten och företaget. Du kommer att sitta i fina lokaler i Upplands Väsby dit det går direktbussar ifrån Centralen.


Publiceringsdatum
2018-01-18

Profil
Vi söker dig som har studerat en eftergymnasialutbildning inom inköp alternativt några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du har goda kunskaper i Excel och även hela Officepaketet. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. För att lyckas i rollen behöver du god samarbets- och samordningsförmåga. Du är van att arbeta med ett brett kontaktnät och är en god kommunikatör. Du är analytisk och uthållig. Vi söker dig som trivs i en flexibel och föränderlig miljö. Du är självständig och prestigelös samt har god förmåga att bryta ned komplexa frågeställningar i mindre delar. Passar beskrivningen in på dig? Sök redan idag, då urval och intervjuer sker löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 mån eller längre

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
StudentConsulting

Adress
StudentConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
StudentConsulting

Jobbnummer
3910331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos StudentConsulting: