In House Sales Representative till Interoute i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Göteborg
2016-10-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "In House Sales Representative till Interoute i Göteborg" (publicerad 2017-01-25) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Interoute är en av Europas största internationella telekomoperatörer och ägare av Europas största molnplattform.

Det innebär kort och gott att vi förser internationella företag och teleoperatörer världen över med röst-, video-, data- och internationell nätverksinfrastruktur; från produkter som baseras på fysiska nät ("the Ground") till tjänster som bygger på virtuella nät ("the Cloud"). Interoute äger Europas största NGN (Next Generation Network) som sträcker sig världen över. Våra kunder är allt ifrån UEFA och IBM till Juventus och Dassault. Vi söker nu tillsammans med Oddwork, efter vår nästa In House Sales Manager till vårt kontor i Göteborg med ansvar för kundkontakt på den svenska marknaden.

Om tjänsten som In House Sales Representative hos Interoute
In House Sales-teamet på Interoute är fullt ansvariga för att skapa nya affärsmöjligheter åt Interoutes Account Managers runtom i Europa. Teamet i Göteborg består av försäljningschef, coach och åtta stycken In House Sales Managers som jobbar direkt mot Interoutes kunder på marknader som Sverige, Spanien, Tyskland, Italien och Frankrike. Denna tjänst har fokus mot den svenska marknaden där du kommer att kontakta definierade prospektkunder över telefon för att presentera och boka möten åt det svenska Account Manager-teamet. Du har full uppbackning av det svenska försäljnings- och marknadsteamet som kommer att tillhandahålla dig med kundinformation och listor med prospektkunder att bearbeta. Din uppgift är att skapa nya affärsmöjligheter för Interoute där du löpande rapporterar dina resultat i Interoutes CRM-system. Du är fullt ansvarig för all säljaktivitet på den svenska marknaden och kommer att vara i kontakt med alla typer av managers och chefer på olika nivåer hos kundföretagen.

I din tjänst kommer du att:

• Förbereda säljaktiviteter mot den svenska marknaden via prospektlistor levererade till dig från Interoutes marknadsavdelning och den svenska försäljningsavdelningen.
• Kontakta B2B kunder över hela Sverige med ambitionen att boka möten mellan kund och Interoutes svenska Account Managers.
• Löpande rapportera dina resultat i Interoutes CRM-system.
• Arbeta mot uppsatta mål och budgetar.
• Vara fokuserad och arbeta individuellt inom dina projekt mot den svenska marknaden samtidigt som du är en naturlig del av ett drivet försäljningsteam som alltid vill leverera en fantastisk kundupplevelse.
• Vara en del av en internationell miljö i ett globalt bolag där företagsspråket är engelska.

Vi söker dig som...
• har en brinnande försäljningspersonlighet och som vill inleda en karriär i försäljning inom ett globalt och internationellt bolag. Det är positivt om du har någon typ av erfarenhet från försäljning sedan tidigare men det viktigaste är din ambition och driv att alltid leverera på de projekt du är ansvarig för. Din energi och entusiasm är vad som driver dig framåt i ditt arbete varje dag. Du är på jakt efter ett bolag med många utvecklingsmöjligheter men vill visa resultat för att ta dig dit. Du är serviceinriktad och vill alltid leverera det där lilla extra till dina kunder och kollegor. På Interoute är du en del av ett internationellt, drivet, team som uppnår fantastiska resultat tillsammans. Du måste kunna tala både svenska och engelska.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Interoute AB.

Vad Interoute erbjuder dig
Hos Interoute erbjuds du en betydelsefull roll inom ett ledande globalt bolag. För rätt person ges på sikt goda utvecklingsmöjligheter, vidare utbildning och större ansvarsområden. Du ingår i ett team med internationella kollegor i en coachande miljö och kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och provision baserad på försäljningsresultat. Du kan läsa mer om Interoute här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + provision
KONTAKT: Talent Manager Amy Disley, amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-11-06

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-10-07

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3091718

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: