I Executive Search söker en driven assistent/projektkoordinator

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

I Executive Search ("I") is a premier executive search firm specialising in the recruitment and assessment of professionals of the highest calibre.
We have strong Nordic roots and were founded in 2010 by Ida Johansson. Since then, we have consistently worked to find the perfect match of personalities and experiences among the very best business professionals.
Our clients are current or aspiring leaders in the fields of private equity and corporate finance. We also work with large corporations, private equity-backed companies and entrepreneurial ventures. We are headquartered in Stockholm and are represented in Copenhagen, Frankfurt, Zürich, London, Washington DC and New York.

Arbetsbeskrivning / Work Description

I Executive Search växer och behöver hjälp av en driven, professionell och erfaren medarbetare. Kontoret ligger i Gamla Stan och består av 2 partners. De är även representerade i Köpenhamn, Frankfurt, Zürich, London, Washington samt New York.
Dina arbetsuppgifter som assistent/projektkoordinator kommer b.la bestå av att:
• Vara dina kollegors högra hand och avlasta deras vardag med administrativa arbetsuppgifter
• Du kommer ha kontakt med kunder och kandidater samt sköta koordinering kring möten och intervjuer
• Uppdatera databasen med viktig information
• Skriva och uppdatera kandidatpresentationer
• Ta hand om kontoret samt sköta inköp
• Arrangera events

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har det lilla extra och som kan ta helhetsansvaret samt ser vad som behövs göras. Du är en person som trivs i ett litet bolag och vill vara med på en spännande resa att fortsätta bygga I Executive Search.

Vi tror att du har en bakgrund som Executive Assistant/VD-assistent gärna inom bank och finansvärlden. Vi ser även gärna att du har arbetat med kvalificerat sekreterararbete och har projektledande egenskaper samt har en hög servicenivå och en god administrativ förmåga och ett organiserat arbetssätt. Att du snabbt kan identifiera och prioritera viktig information i ett stort informationsflöde är en viktig egenskap i det dagliga arbetet. En förutsättning i arbetet är att du talar och skriver engelska obehindrat då all kommunikation ut från företaget sker på engelska. Du talar och skriver även svenska obehindrat samt har goda kunskaper i Officepaketet.

Vi ser gärna att du arbetat på ett mindre bolag, där prestigelöshet är A-O. Du ska kunna kavla upp armarna vid behöv. Det är meriterande om du har varit i ett entreprenörsföretag.

Som person är du ansvarstagande, är proaktiv, har högt driv och engagemang samt är en problemlösare. Vidare har du ett intresse att tillsammans med dina kollegor bygga vidare och utveckla din tjänst. Din personlighet är viktig både för dina partners och bolagets kunder.

Övrigt / Other

Detta är en tillsvidare anställning med start snarast möjligen. Om du tycker att detta stämmer in på dig så är du varmt välkommen med din ansökan senast den 10 januari 2016. Vi ser gärna att du skickar in ditt CV och brev på engelska. Vi kommer att träffa kandidater löpande så skicka in ditt CV så snart du kan.

Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till Josefin Thörnert ( josefin.thornert@inhouse.se ) eller Maria Bergholtz ( maria.bergholtz@inhouse.se )

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-12-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1393
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Thörnert 0704315012 josefin.thornert@inhouse.se
Maria Bergholtz

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2580276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: