Hyresadministratör till trevligt fastighetsbolag

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-06

Om tjänsten
Nu söker vi en hyresadministratör till vår kund som verkar inom fastighetsbranschen. Under de första sex månaderna kommer du jobba som konsult via SJR med en ambition att därefter bli anställd hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter
På plats i centrala Göteborg sitter 30 personer totalt och du kommer jobba nära fem av dessa. Som hyresadministratör här har du övergripande ansvar i UNIT4 Property Management för all kommersiell hyresadministration såsom

• Hyresavisering kvartalsvis, samtliga kommersiella och bostadsavtal

• Hantera kundreskontra

• Uppföljning av betalningar, påminnelser, krav och inkasso

• Kvartalsrapportering - utstående fordringar

Övriga uppgifter

• Hyresgästkontrakt

• Administrativt stöd till fastighetsförvaltningen

• Övriga uppgifter som ekonomiansvarig fördelar

• Behjälplig med telefonväxel och reception

Vem söker vi?

För att lyckas i denna roll tror vi att du är en prestigelös och serviceminded person som trivs med eget ansvar och som har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt, samtidigt som du är en lagspelare och hjälpsam kollega. Du är noggrann i ditt arbete, har god kommunikativ förmåga och vågar fråga. Vidare ser vi gärna att du har god systemvana och tidigare erfarenhet av hyresavtal.

Låter detta som du? Sök då redan idag!

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-647 16 30. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. S

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Emelie Löfqvist
emelie.lofqvist@sjr.se
0766-471630

Jobbnummer
7637019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):