Hyresadministratör till fastighetsbolag, Norsborg

Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Botkyrka, Huddinge, Södertälje, Stockholm, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi en hyresadministratör. Vår kund är ett välkänt fastighetsbolag med verksamhet inom nyproduktion, förvaltning och konsultverksamhet. Arbetsplatsen är vid företagets kontor i Norsborg. Uppdraget är på heltid och startar i november och pågår löpande.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos vår kund. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-09-16

Dina arbetsuppgifter
Som hyresadministratör är din främsta uppgift att sköta hyresadministration, kundsupport samt ta emot besökare. Du kommer arbeta i ett flertal olika system, bl a FastNet och Agresso.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot besökare
• Avtalsskrivning för parkeringsplatser
• Nyckelhantering
• Handläggare för flertalet föreningar
• Posthantering
• Dagligt underhåll av kontoret
• Hantering av reskontra i fastighetssystemet, kreditering, överföringar, inre fond

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du ska ha administrativ erfarenhet samt ha arbetat i en roll där du haft kontakt med människor, gärna i kundservice, reception eller liknande. Du har grundläggande kunskaper i ekonomi då du i din roll kommer hantera en del ekonomiska uppgifter. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du arbetat i FastNet tidigare är det meriterande.

Som person är du ansvarstagande, har lätt för att samarbeta och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i en bred roll och klarar av att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.

Arbetstider Må-Ons 08.00-16.30, To 08.00-18.00, Fre 08.00-13.00

För jämnare könsfördelning ser vi gärna manliga sökanden till den här tjänsten.

Sök redan idag! Tillsättandet skall ske så snart som möjligt därmed kommer vi göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara någon minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: hyresadministratör, administratör, receptionist, kontorsassistent, assistent, kundsupport, kundservice, kundtjänst

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 790
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Stenfeldt 08-545 28 306
Camilla Jonsson 08-545 28 304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3052046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: