Hyresadministratör till fastighetsbolag i Södert

Perido Skills AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla eller i hela Sverige

Drivs du av att ge service i världsklass? Har du arbetat inom fastighetsbranschen tidigare och vill fortsätta utvecklas på ett företag med stort fokus på miljö och hållbarhet? Då har vi uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2016-07-14

Beskrivning
Perido söker nu en hyresadministratör för ett uppdrag hos vår kund, ett bostadsföretag med stort fokus på hållbar utveckling. Uppdraget är placerat på kundens kontor i Södertälje med goda kommunikationsmöjligheter.

I rollen som hyresadministratör är du ansvarig för hela uthyrningsprocessen ? från det att hyresgästen ställer sig i kö till uppsägning och utflytt. Det innebär att du hanterar ärenden via telefon och mejl, samt gör bedömningar, begär kreditupplysningar och granskar intyg. Du kommer även att sköta kontraktskrivning med kunder, boka besiktningar och koordinera ärenden både internt och externt. Här erbjuds du stort utrymme att vara med och påverka samt goda karriärmöjligheter inom företaget. För att lyckas i denna roll tror vi att du har erfarenhet från liknande uppdrag och har med fördel ett intresse av stadsplanering, boendefrågor och hållbarhet. Drivs du dessutom av att ge förstaklassig service, har lätt för att ta egna initiativ och är en lösningsorienterad och positiv person är du som klippt och skuren för den här rollen!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Minst gymnasieutbildning
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Flera års erfarenhet av fastighetsbranschen
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Eftergymnasial utbildning med fastighetsinriktning
• Erfarenhet av arbete inom allmännyttan
• Ytterligare språkkunskaper

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årsskiftet med stor chans till förlängning och direkt anställning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13917EH i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13917EH

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13917EH
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2956104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: