Hyresadministratör

Hireq AB / Butikssäljarjobb / Simrishamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Simrishamn, Tomelilla, Ystad, Sjöbo, Skurup eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hireq AB i Simrishamn, Tomelilla, Ystad, Sjöbo, Skurup eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-03-13

Företaget
HKM Gruppen är ett familjeägt företag baserat i Simrishamn på Österlen. I HKM Gruppen ingår bland annat HKM Fastighets AB, HKM Bygg & Inredning AB samt HKM Drift AB.

HKM Fastighets AB är fastighetsbolaget med 35 fastigheter i centrala Simrishamn. Bland de 250 objekten finns hyreslägenheter, kontors- och butikslokaler. Vi arbetar aktivt med att hålla Simrishamns stadskärna levande året runt.

HKM Drift AB är driftbolaget som tar hand om våra fastigheter och som förvaltar åt andra fastighetsägare.

HKM Bygg & Inredning AB är byggbolaget som utför både små och stora projekt inom reparation, ombyggnad och tillbyggnad. Vi har samlat snickare, målare, murare och elektriker under samma tak. Vi hjälper våra kunder hela vägen från ritningar till färdigt resultat.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som administratör syftar till att ta emot felanmälningar från våra hyresgäster, felanmälan lämnas av våra hyresgäster per telefon, mejl eller via vår hemsida. Din uppgift blir att koordinera så att felanmälningar blir åtgärdade av våra fastighetsskötare, du kommer att ansvara för uthyrning och besiktning av lägenheter vid byte av hyresgäst. Skapa underhållsordrar och följa upp arbetet.

Vidare kommer du att sköta hyresavisering och kundreskontra, handlägga störningsärende, hantera ärende som går vidare till Hyresnämnden och Kronofogden. Vi är medlemmar i branschorganisationen Fastighetsägarna Syd och har deras stöd i större ärende. Du kommer även att arbeta med vår egenkontroll med regelbunden kontroll av hissar, Obligatorisk Ventilations Kontroll, Systematiskt Brandskyddsarbete m.m.

I din roll som administratör hos oss ingår du ett glatt och mycket engagerat team. Du kommer att jobba nära dina kollegor på kontoret och på fältet och hjälpa till med administrativa uppgifter och uppföljningar.

God datavana är ett krav för tjänsten såväl som flytande svenska i tal och skrift. Vi arbetar i Hogia Fastighet Pro, ByggSamordnaren, Officeprogrammen m. fl.

Kvalifikationer
Vi söker ett långsiktigt samarbete i en stabil arbetsgrupp, du har arbetat i en liknande position tidigare och är en van administratör som gillar att vara spindeln i nätet. Du är ansvarstagande och växer med ansvaret.

För att passa in i vårt team är du noggrann och ansvarsfull. Du är flexibel och stresstålig och du lär dig snabbt. Att du har en hög servicekänsla, är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och gillar utmaningar ser vi som en självklarhet, problemlösning är en del av vardagen.

Du bör trivas i en koordinerande och samordnande roll och tycka om att ha daglig kontakt med kollegor och kunder. Som person bidrar du med positiv energi, hög arbetsmoral, diskretion och har inga problem med att fatta egna beslut och att komma med egna initiativ till lösningar. Du har lätt för att samarbeta samtidigt som du planerar dina dagar och arbetar självständigt. En framgångsfaktor i tjänsten är även att du har skinn på näsan.

Krav

• Minst gymnasieutbildning
• B-Körkort
• God datavana, Office-programmen

Denna rekryteringsprocess:

I denna rekrytering samarbetar HKM Drift med HIREQ. För frågor kring denna tjänst är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram mot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johan Sahlin 0411-55 55 52

Företag
HIREQ AB

Adress
HIREQ AB
Svartgränd 1
27143 Ystad

Kontorsadress
Svartgränd 1 27143 Ystad

Jobbnummer
4017030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hireq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hireq AB: