Hur ger du dina kollegor det bästa stödet?

Jurek Bemanning Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Bemanning Sverige AB

Publiceringsdatum
2012-10-12

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör skall du ansvara för kundfakturering, reseräkningar och leverantörsfakturor. I ditt ansvarsområde ingår bokning av resor och konferenser, organisera och förbereda interna och externa möten. Vidare ingår det i tjänsten att hantera telefonsamtal, agendaplanering där du samordnar arbetsgruppens agendor, göra uppdateringar, informera berörda parter om förändringar och skicka påminnelser. Arbetet omfattar även ett praktiskt konsultstöd vilket innebär att iordningställa klientmaterial, PowerPoint illustrationer och inscanning av dokument.

Vi tror att du som söker är du öppen och social som person med en stark ansvarskänsla. Du känner stolthet över din yrkesroll och förstår vikten av att det arbete du utför är viktigt för verksamheten. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du har en förmåga att se helhetsperspektiv, god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ.

Vi söker dig som är flexibel, engagerad och trivs i en föränderlig miljö. Du är en genuin lagspelare, noggrann och lyhörd som person. Du har erfarenhet av ekonomihantering som följer av kund- och leverantörsfakturor och känner dig bekväm i dylika system. Du har dessutom goda kunskaper både skriftligt och muntligt i engelska och svenska. Vi ser att du har gymnasieutbildning samt gärna erfarenhet av liknande administrativt arbete. Du är en van användare av att ha arbetat med Microsoft Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har arbetat i Lotus Notes.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är du öppen och social som person med en stark ansvarskänsla. Du känner stolthet över din yrkesroll och förstår vikten av att det arbete du utför är viktigt för verksamheten. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du har en förmåga att se helhetsperspektiv, god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ.

Vi söker dig som är flexibel, engagerad och trivs i en föränderlig miljö. Du är en genuin lagspelare, noggrann och lyhörd som person. Du har erfarenhet av ekonomihantering som följer av kund- och leverantörsfakturor och känner dig bekväm i dylika system. Du har dessutom goda kunskaper både skriftligt och muntligt i engelska och svenska. Vi ser att du har gymnasieutbildning samt gärna erfarenhet av liknande administrativt arbete. Du är en van användare av att ha arbetat med Microsoft Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har arbetat i Lotus Notes.

Du erbjuds..
Är du rätt person för oss erbjuds du en en spännande och varierande roll hos en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Den ena tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Den andra tjänsten är en visstidsanställning (ett vikariat) på heltid i ett år med goda möjligheter till förlängning.

I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sara Molin på telefonnummer: 0766-331445, alt. via mail: sara.molin@jurekbemanning.se .

Om företaget
Vad står överst på din önskelista när det gäller ditt framtida yrkesliv? Hur vill du utvecklas och vilka branscher eller affärsområden lockar? Är du redo att ständigt lära nytt, tänka annorlunda och ta fram bättre, mer anpassade lösningar? Då kanske det är dig vi letar efter.

Idag vet de flesta att PwC är Sveriges största och ledande företag när det gäller revision, redovisning, skatt- och affärsrådgivning. Men vi är också en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Dels för att våra 60 000 klienter ger dig och alla våra medarbetare tillgång till många spännande uppdrag och utmaningar. Dels för att du får chansen att arbeta och utvecklas sida vid sida med några av landets vassaste specialister inom sitt område. Inom skatteverksamheten arbetar ca 300 skatterådgivare runt om i Sverige med nationell och internationell beskattning och vi erbjuder en mångfald av karriärmöjligheter, såväl i Sverige som internationellt.

Just nu söker vi två administratörer till Tax, skatteverksamheten inom PwC

Start:
Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt ök.

Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-10
Ange följande referens när du ansöker: 1245
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Molin, 0766-331445, sara.molin@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Bemanning Sverige AB

Adress
Jurek Bemanning Sverige AB
Grev Turegatan 30
11438 STOCKHOLM

Jobbnummer
1364026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Bemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB: