Human Resource Manager

Sykes Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Gislaved, Gnosjö eller i hela Sverige

SYKES Enterprises Inc. är världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. Vi hanterar även andra kanaler med kundkontakter som email, chat, forum och sociala medier som Facebook och Twitter. SYKES har för närvarande över 80 center med 45000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra 9 nordiska call center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för både små lokala företag till internationella företag. På vårt Call Center i Göteborg arbetar för närvarande drygt 280 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Sverige.

SYKES verksamhet är personaldriven, och Human Resource Management är således en av våra viktigaste funktioner. Som HR Manager är Du den som ska leda och utveckla företagets personalpolitik så att den på bästa sätt stödjer verksamheten och bidrar till att skapa en attraktiv arbetsplats där medarbetarna utvecklas och trivs.

Ditt ansvarsområde täcker de inom personaladministrationen vanligast förekommande arbetsuppgifterna såsom rekrytering, kompetensutveckling, rehabiliterings-, förhandlings- och arbetsmiljöfrågor. Centrets skötsel och underhåll ligger även det inom ditt ansvarsområde. Vidare kommer du att vara den som håller i dialoger med med kommun och näringsliv på orten.

Som HR Manager kommer du att direkt rapportera till Operations Manger och indirekt till Sr. Regional HR Manager för Northern region. Till din hjälp på HR avdelningen kommre du att ha en eller flera HR Assistenter. Du kommer att inneha en viktig roll i att vara den lokala ledningsgruppen.

Du är en utåtriktad person med ledande och drivande förmåga. Du har också en utpräglad känsla för service, du har en god kännedom om både dig själv och andra människor. Du är fokuserad, snabbtänkt, arbetar strukturerat och har förmåga att vara i nuet samtidigt som du hanterar en föränderlig miljö. Har du erfarenhet från Call Center branschen ser vi det som ett plus. Då vi arbetar i en internationell miljö är det viktigt att du kan behärska det engelska språket i såväl tal som skrift.

Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så tillämpas drogtester på arbetsplatsen.

För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Sr. Regional HR Manager Anki Nordin på telefon 0680-71 60 00.

Är Du intresserad av tjänsten så skickar du din ansökan och CV senast den 25:e juli 2014 till: anki.nordin@sykes.com .

Publiceringsdatum
2014-07-21

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-27
Ange följande referens när du ansöker: Human Resource Manager
Ansökan kan skickas till e-postadress: anki.nordin@sykes.com

Kontakt
Anki Nordin, Sr. HR Manager 0680-71 60 00 (Telefon) anki.nordin@sykes.com

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg

Kontorsadress
Götaverksgatan 8
Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0680-71 60 00
E-postadress: anki.nordin@sykes.com

Jobbnummer
1943230

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: