HR-konsult/Säljare/Projektledare

Arbetslivsresurs Östersund / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arbetslivsresurs Östersund i Östersund

Arbetslivsresurs är din HR-partner inom organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Våra kunder finns inom privata och offentliga företag och organisationer. Under processens gång stödjer vi människan, organisationen och fackliga företrädare. Vi är specialister på att utveckla människor utifrån beprövad metodik grundad på kunskap från de mest komplexa uppdragen. Årligen stödjer vi ca 16 000 personer i att identifiera sina styrkor och möjligheter. Genom att utveckla människor utvecklar vi organisationer. Vi uppnår resultat, både mänskliga och ekonomiska och bidrar till ett friskare arbetsliv.

Arbetslivsresurs AR AB ingår i Aktriva-koncernen och har ca 200 anställda på 40 orter över hela landet. Till vårt kontor i Östersund söker vi en HR-konsult med ett brett kontaktnät i länet och erfarenhet av både tjänsteförsäljning och personalarbete, gärna rehabilitering och omställning.

Rollen som säljare innebär att ansvara för och driva försäljning av våra tjänster mot företag och myndigheter i Jämtland i nära samarbete med vår säljchef. I arbetet ingår även planering och genomförande av olika marknadsaktiviteter.

Som projektledare skall du leda och styra större AF- eller TSL-projekt och driva uppdragen med god kvalitet i enlighet med Arbetslivsresurs metoder och processer. Du samordnar resurserna, fördelar ärenden till andra medarbetare, hanterar dagliga operativa frågor och ansvarar för kundrelationen i projektet. Arbetet kräver att du har god administrativ förmåga, är mycket strukturerad och har ledaregenskaper.

Som HR-konsult arbetar du själv som utförare av tjänster till exempel med omställning, rehabilitering och coachning, både för individer och grupper.

Du har tidigare arbetat med tjänsteförsäljning och är van vid att kommunicera med tjänstemän, chefer och beslutsfattare på företag. Fackliga kontakter är meriterande men inget krav.

Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i arbetet hos oss måste du trivas i en snabbföränderlig bransch där fokus snabbt kan skifta och arbetstempot stundvis är högt. Du har en god kommunikativ förmåga och tycker om att skapa nya kontakter och bygga nätverk. Du kan kombinera ett starkt driv med ett strategiskt tänk. Som person är du prestigelös, flexibel och gillar variation i arbetsuppgifterna.

Du har en lämplig akademisk examen, vi har t ex många personal- och beteendevetare, psykologer, socionomer och arbetsterapeuter bland våra anställda

Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av att arbeta med ett säljstödsystem är en merit.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning.

Tillträde snarast.

Du kommer att arbeta inom hela länet varför B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Du söker tjänsten via vår hemsida www.arbetslivsresurs.se

Publiceringsdatum
2012-01-30

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Cecilia Werme, Kontorschef, 0243-221768, cecilia.werme@arbetslivsresurs.se

Företag
Arbetslivsresurs Östersund

Adress
Arbetslivsresurs Östersund
PRÄSTGATAN 64
83133 ÖSTERSUND

Kontorsadress
PRÄSTGATAN 64
ÖSTERSUND

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-258258

Jobbnummer
1141929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arbetslivsresurs Östersund

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arbetslivsresurs Östersund: